חדשות אודות
אוסקר אייזק

Oscar Isaac

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

רשמי: דיסני פלוס יושק בישראל בקיץ 2022: אילו תכנים יהיו בו? (26.01.22)
שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" (Disney Plus, או פשוט דיסני+) הכריז רשמית על השקה במדינת ישראל במהלך קיץ 2022. אילו תכנים צפוים להיות זמינים לצפיה בו בישראל ואיך הוא מתפקד בתחרות מול נטפליקס? כל התשובות.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
ביקורות פסטיבל חיפה 2021: "הנהגת של מר יוסוקה", "סופר הקלפים", "פראי אדם" (22.09.21)
גל סדלינסקי ביקר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2021 וחזר עם ביקורות על "הנהגת של מר יוסוקה" שמבוסס על ספר מאת הארוקי מוראקמי ("יער נורווגי"), "סופר הקלפים" של פול שריידר ועם אוסקר אייזק, ו"פראי אדם" הדני.
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
"חולית" - טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק (23.07.21)
צפו בטריילר לאפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסטה, חביאר ברדם וסטלאן סקרסגארד.
אוסקר אייזק יגלם את גיבור-העל היהודי "מון נייט" בסדרה של מארוול ודיסני פלוס (28.10.20)
השחקן אוסקר אייזק במגעים לגלם את גיבור-העל ממוצא-יהודי "מון נייט" (Moon Knight) בסדרת הטלויזיה של אולפני מארוול עבור שירות הסטרימינג של החברה-האם 'דיסני פלוס'. הקולנוען המצרי מוחמד דיאב שהשתתף בפסטיבל קאן, נבחר לביים.
"משפחת אדמס 2" - טיזר טריילר שמבטיח סרט מפחיד ומסתורי (10.10.20)
סרט האנימציה "משפחת אדמס 2" שרוכב על ההצלחה המפתיעה אשתקד של קודמו (100 מיליון דולר בקופות צפון אמריקה ועוד 100 מחוצה לה), מתקדם מהר ומציג טיזר טריילר רשמי וראשוני. שרליז ת'רון, קלואי גרייס מורץ, אוסקר אייזק, ובט מידלר חוזרים לדבב.
אוסקר אייזק יגלם את קופולה ב"פרנסיס והסנדק" על מאחורי הקלעים של הסרט (01.10.20)
השחקן אוסקר אייזק יגלם את הבמאי פרנסיס פורד קופולה ואילו ג'ייק ג'ילנהול יגלם את המפיק רוברט אוונס, בסרט הדרמה "פרנסיס והסנדק" (Francis and the Godfather) שיספר על המאבקים הייצריים שהתחוללו מאחורי הקלעים של יצירת הקלאסיקה "הסנדק".
"חולית" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה באפוס מד"ב שבמדבריות ירדן (10.09.20)
צפו בטריילר המתורגם של אפוס המד"ב "חולית" על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט, בבימויו של דני וילנב ("בלייד ראנר 2049", "סיקריו") ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק.
"חולית" - תמונות ראשונות: טימותי שאלאמה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק אצל דני וילנב (15.04.20)
אפוס המד"ב "חולית" עמוס הכוכבים בבימויו של דני וילנב מ"בלייד ראנר 2049" ומ"סיקריו", המבוסס על ספרו הידוע של פרנק הרברט, התחדש בתמונות ראשונות שמציגות את מרבית השחקנים הבולטים, בינהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין ורבקה פרגוסון.
מה מצפה לנו בקולנוע ב*עשור* הקרוב? (24.12.19)
יונתן דורון אסף שמות של סרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע ב-12 החודשים הקרובים סביב עבודתו על סיכום העשור הנוכחי, ואז הוא החליט לעזוב את רשימת הסרטים הרגילה, ולבחון מה מצפה לנו בעשור של 2020-2029? טור קורע מצחוק.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #2: תחושה נוסטלגית חמימה (23.12.19)
חרף הפגמים האמיתיים שיש בסרט "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר", יש גם מספיק מה לאהוב. אפילו אם חוברו כאן קטעים רק לשם התרפקות נוסטלגית, גיא ברמן מכליס כן אוהב את הדמויות הראשיות ורוצה לראות עוד מהן. ביקורת סרט.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #1: לא אמין אך קצבי ומהנה (19.12.19)
יש ב"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" הרבה-הרבה יותר מדי אזכורים ומחוות לשלושת הסרטים הראשונים. זה לא מוסיף באמת דבר ובכמויות האלה זה בעיקר מסיט מהסיפור ומהעלילה, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט קצבי ומהנה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ג': השחקנים (17.11.19)
יונתן דורון סוקר את השחקנים הפורצים של העשור החולף של 2010 עד 2019, ובינהם מייקל פסבנדר, אוסקר אייזק, דונל גליסון, אדם דרייבר ואחרים.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - טריילר מלא ואחרון: היכונו לסוף אפי (22.10.19)
אל כיסא הבמאי של "מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" הוחזר ג'יי-ג'יי אברמס, ואיתו תשוב כל החבורה של הטרילוגיה הנוכחית, כולל דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק ואדם דרייבר. צפו בטריילר.
"משפחת אדאמס" - ביקורת #2 (11.10.19)
גרסת סרט האנימציה החדשה של "משפחת אדאמס" מוותרת על כל יחוד אמיתי שהיה למשפחה בעבר, וכנראה זה משום שהסרט פונה רק לילדים קטנים והדמויות לא מתאימות להם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"משפחת אדמס" - ביקורת #1 (10.10.19)
פה ושם יש בסרט "משפחת אדמס" של 2019 מספר שורות מצחיקות שלא מעוררות את התגובה המיטבית בשל בימוי לקוי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"משפחת אדמס" - טריילר מלא מתורגם - לאתגר את המונח 'שכנות טובה' (09.08.19)
"משפחת אדמס" חוזרת למסך הגדול למעלה מ-80 שנה אחרי שהופיעה לראשונה, בניסיון לאתגר את המונח 'שכנות טובה'.
"משולש הגבולות" - ביקורת (18.03.19)
בסרט "משולש הגבולות" של נטפליקס יש הרבה טסטוסטרון: חמישה שחקנים שבילו שעות רבות בחדר כושר ושכולם אלרגיים לסכיני גילוח. חציו הראשון של הסרט טוב בהרבה מהשני. ביקורת מאת יונתן דורון.
"החיים האלה" - ביקורת #2 (08.11.18)
מה עשה צוות שחקנים נפלא כזה שהגיע לו להשתתף בסרט "החיים האלה"? כנראה שהם צריכים לבדוק שוב את הבחירות של הסוכן שלהם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"החיים האלה" - ביקורת #1 (07.11.18)
הסרט "החיים האלה" של דן פוגלמן, יוצר הסדרה "החיים עצמם", הוא מתחכם ולא מתוחכם, צפוי, מכיל סיפור בתוך סיפור בתוך סיפור, והרוב נמשך ולא מעניין. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"זהות גנובה" - ביקורת (13.09.12)
"זהות גנובה" הוא סרט המשך שמשתמש ב"עולם" של שלושת סרטי "זהות" בכיכובו של מאט דיימון, שגילם את הדמות ג'ייסון בורן אשר יצר הסופר רוברט לודלום. ביקורת מאת יונתן דורון.
"10 שנים" - טריילר - פגישת המחזור של טאטום, דוסון, מארה, פראט, לונג ואחרים (17.08.12)
סרט הדרמה הקומי-משהו "10 שנים" עמוס הכוכבים הצעירים - צ'אנינג טאטום, רוזריו דוסון, ג'נה דיוון-טאטום, לין קולינס, קייט מארה, כריס פראט, ארי גריינור, ג'סטין לונג, אנתוני מאקי, רון ליוינגסטון, אוסקר אייזק, ניק זיינו ומקס מינגלה - התחדש בטריילר רשמי.
גארט הדלונד ל"לואין דיויס" של האחים כהן (10.01.12)
השחקן גארט הדלונד ("טרון המורשת") מנהל מגעים להופיע בסרטם של האחים כהן, "בתוך לואין דיויס", לצידם של אוסקר אייזק ("דרייב"), קארי מוליגן וג'סטין טימברלייק.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם