חדשות אודות
רותם סלע

Rotem Sela

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

פרסים לסדרות הישראליות "גוף שלישי" עם רותם סלע ו"לא רחוק מכאן" בפסטיבל סיריז מאניה 2023 (25.03.23)
הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל סיריז מאניה 2023, ובינהם זוכים ישראלים במסגרת ה'פנורמה' התחרותית: רותם סלע וגל מלכה חלקו את פרס השחקנית על "גוף שלישי" וערן נעים קטף את פרס השחקן על "לא רחוק מכאן".
רותם סלע לסדרת הילדים של אסי עזר "מתוקים" (22.12.22)
שיתוף הפעולה של השחקנית-דוגמנית-מנחת הטלויזיה רותם סלע עם אסי עזר ממשיך: סלע לוהקה לתפקיד הנבלית הראשית של סדרת הילדים "מתוקים", שיצר עזר עבור ערוץ Zoom של HOT.
רותם סלע שותה מה"סודה" של ארז תדמור על קאפו בישראל (10.11.22)
השחקנית העסוקה רותם סלע תככב בסרט הדרמה "סודה" של הבמאי ארז תדמור ("בחורים טובים"), ותגלם ניצולת שואה שעולה לארץ ונחשדת ששימשה במלחמה בתור קאפו.
"ירושלים" - ביקורת: יותר מדי דמויות ועלילות משנה, ללא טיפול מעמיק (19.05.22)
לסדרה "ירושלים" של דוד אקרמן בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר, יש יותר מדי דמויות ויותר מדי עלילות משנה עבור סדרה בקנה מידה מצומצם כמו זו. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"להיות איתה", עונה 3 - ביקורת: כבר לא שטיקים של "השיר שלנו" (15.10.21)
אולי הייתה זו השנה המורכבת שעברה על כולנו, או האבהות הקרבה, אך בכל מקרה ניכר שעזר משכיל בעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" לקדש את כאבי הלב הפשוטים, המוכרים. ביקורת לפרק הפתיחה מאת דוראל אלטרס.
תמונות מהפרימיירה לעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (12.10.21)
דוראל אלטרס היתה בפרימיירה של העונה השלישית והאחרונה לסדרת הדרמה-הרומנטית הישראלית "להיות איתה" - הציצו ברשמים ובתמונות של כוכבי הסדרה.
הגרסה ההודית של "להיות איתה" עולה לשידור (06.09.21)
הוכרז תאריך ההפצה של העיבוד ההודי של "להיות איתה" הישראלית בשירות הסטרימינג (VOD-OTT) ההודי Aha. בגרסה ההודית נכנסים לנעליהם של אביב אלוש ורותם סלע השחקנים סנטוש שובאן וטינה שילפא-ראג', בהתאמה.
הסדרות הישראליות "ירושלים" ו"הד קולך" יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021; חגי לוי בראש השיפוט (01.07.21)
הסדרות הישראליות "ירושלים" עם רותם סלע ו"הד קולך" עם הזמר הישראלי אור עמרמי ברוקמן יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021 שבצרפת. בראש חבר השופטים בתחרות הבינלאומית יעמוד היוצר הישראלי שפועל בהוליווד חגי לוי ("בטיפול", "הרומן").
החלו צילומי הקומדיה הישראלית "עולה לראש" בכיכובם של "ערוץ הכיבוד", ויש תמונות (26.06.21)
החלו צילומי הקומדיה הישראלית "עולה לראש", הסרט העלילתי-הארוך הראשון בכיכובם של חברי "ערוץ הכיבוד", דור מוסקל, רותם קפלינסקי ועומר ריבק. דניאל אדר מביים ומצטרפים ערן זרחוביץ', תום יער ורותם סלע.
החלו צילומי סדרת המתח "ירושלים" עם רותם סלע, צביקה הדר ודורון בן דוד (26.01.21)
החלו צילומי סדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן, בכיכובם של רותם סלע, צביקה הדר ודורון בן דוד , ויש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים, כולל פניה המצולקות של סלע בתור קצינת בילוש וחקירה במרחב דוד של עיר הבירה.
צביקה הדר, קווין רובין ודורון בן דוד מצטרפים לרותם סלע ב"ירושלים" (08.01.21)
צביקה הדר, כוכב הרשת קווין רובין ("פול גז") ודורון בן דוד מצטרפים לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן. הם מצטרפים אל השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה"), תחת בימויו של אילן עבודי ("שטוקהולם").
"הטבח" חודשה לעונה שניה (05.01.21)
סדרת הדרמה הישראלית "הטבח" של ארז קו-אל ובכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע, חודשה לעונה שניה בידי yes. ארבעת מובילי צוות השחקנים - אלפי, תורן, סלע ויעל אלקנה - צפוים לשוב לעונה הנוספת.
החלו צילומי העונה השלישית של "להיות איתה" (16.12.20)
החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, אחרי דחיה של כשנה. היוצר שיתף בחדשות בתמונה של מוניטור הצילום בו מופיעות שתי כוכבות הסדרה רותם סלע והילה סעדה.
רותם סלע מצטרפת ליחידת הבילוש של "ירושלים" (03.12.20)
ליהוק ראשון לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן: השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה", "הטבח") תגלם קצינת בילוש וחקירה, ואילן עבודי ("שטוקהולם", "הפוליאקובים") יביים על פי התסריט של סבו.
כוכבת "הטבח" יעל אלקנה לעונה 3 של "לאהוב אותה" (16.11.20)
כוכבת "הטבח" ו"קיבוצניקים" יעל אלקנה, לוהקה לתפקיד בכיר בעונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, שם היא תצטרף אל שותפתה ל"טבח", רותם סלע, וגם אל אביב אלוש.
צילומי העונה השלישית של "להיות איתה" עוברים לדצמבר 2020 (10.10.20)
העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר מעדכנת תאריכי צילומים לדצמבר 2020. בעבר עזר
"הטבח" - טריילר: גורי אלפי מצטרף לצוות המטבח המלחיץ של גל תורן (14.09.20)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה "הטבח" בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע, שממחיש את האוירה הלחוצה במטבח של מסעדת שף (כולל כף עץ אחת שמתעופפת לה לכיוון הראש של מישהו).
השפעות מחלת הקורונה על עולם הקולנוע והטלויזיה בישראל ובעולם: סרטים שנדחו, פסטיבלים שבוטלו, הפקות שעצרו (עודכן) (13.03.20)
עדכונים ישירים של אידיבי בעקבות מחלת הקורונה העולמית, המובילה לדחיית יציאתם של סרטים לקולנוע, לשינוים בהרכבי בתי הקולנוע, לעצירת הפקות קולנוע וטלויזיה, וביטולם של פסטיבלי קולנוע.
רותם סלע ומאיר סוויסה מצטרפים ל"הבורר 4" (28.08.12)
הבדרן-שחקן מאיר סוויסה והדוגמנית-שחקנית רותם סלע הצטרפו לעונה הרביעית של "הבורר", שתבוים גם היא בידי שי כנות ונכתבה בידי רשף לוי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם