חדשות אודות
טימותי שאלאמה

Timothée Chalamet

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"וונקה" - ביקורת: סרט ילדים מתקתק, קסום ועם הברקות יפות גם למבוגרים (08.12.23)
"וונקה" בכיכובו של טימות'י שאלמיי הוא סרט מתקתק, קסום, עם הברקות יפות, בעיקר בחצי הראשון של הסרט. בכוונה מקפידים שהסרט מתאים לילדים, וזה דבר נכון, אך הוא גם פונה למבוגרים ויש הומור אבסורדי מוצלח. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
סיכום שנתיים בקולנוע 2021-2020 (02.01.22)
אחרי סגירה עולמית חסרת תקדים של בתי הקולנוע חזרו בהדרגה להקרין סרטים במקום הראוי להם, ויונתן דורון סוקר את הסרטים הבולטים של השנים 2020 ו-2021, מ"וונדר וומן 1984" עם גל גדות עד "ספיידרמן: אין דרך הביתה", מ"טיק טיק בום" ל"האב", ועוד.
"אל תסתכלו למעלה" - ביקורת: קצבי ומרתק עם גלרית שחקנים זוהרת (01.01.22)
המשחק, הבימוי והתסריט המשובח של "אל תסתכלו למעלה" פועלים בהרמוניה להביא סרט שהפגם העיקרי שלו הוא האורך שלו. הנקודה פשוט יכולה הייתה להיות מועברת בזמן קצר יותר. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק (23.07.21)
צפו בטריילר לאפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסטה, חביאר ברדם וסטלאן סקרסגארד.
ליהוקי אולסטאר ל"אל תסתכלו למעלה" בנטפליקס: די'קפריו, סטריפ, היל, שאלאמה, גרנדה ובלאנשט (15.10.20)
ליהוק אולסטאר של השורה הראשונה באמת לסרט הסאטירה "אל תסתכלו למעלה" (Don't Look Up) של אדם מקיי בנטפליקס: ליאונרדו די'קפריו, מריל סטריפ, ג'ונה היל, טימותי שאלאמה, אריאנה גרנדה, קייט בלאנשט, הימש פאטל ומת'יו פרי מצטרפים לג'ניפר לורנס.
"חולית" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה באפוס מד"ב שבמדבריות ירדן (10.09.20)
צפו בטריילר המתורגם של אפוס המד"ב "חולית" על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט, בבימויו של דני וילנב ("בלייד ראנר 2049", "סיקריו") ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק.
"חולית" - תמונות ראשונות: טימותי שאלאמה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק אצל דני וילנב (15.04.20)
אפוס המד"ב "חולית" עמוס הכוכבים בבימויו של דני וילנב מ"בלייד ראנר 2049" ומ"סיקריו", המבוסס על ספרו הידוע של פרנק הרברט, התחדש בתמונות ראשונות שמציגות את מרבית השחקנים הבולטים, בינהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין ורבקה פרגוסון.
"נשים קטנות" - ביקורת: הפקה מושקעת עם משחק מצוין (27.01.20)
"נשים קטנות" (2019) משלב בתוכו ערכים של אחווה, נתינה, פטריוטיות, רגישות לשונה ואיך אפשר בלי, אהבה. העיבוד החדש לא מביא איתו בשורה חדשה, מלבד הדגשה של הזווית הפמיניסטית על כל גווניה, אבל זו הפקה מושקעת עם משחק מצוין. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ג': השחקנים (17.11.19)
יונתן דורון סוקר את השחקנים הפורצים של העשור החולף של 2010 עד 2019, ובינהם מייקל פסבנדר, אוסקר אייזק, דונל גליסון, אדם דרייבר ואחרים.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 48- "יום גשום בניו יורק" (2019) (18.10.19)
יונתן דורון סוקר את החיבור של "יום גשום בניו יורק" עם סרטיו הקודמים של וודי אלן כמו גם עם סרטים ותכנים אחרים, בפרק ה-48 של סדרת הענק שלו הסוקרת את כל סרטיו של הקולנוען.
"יום גשום בניו יורק" - ביקורת: שטחיות בלתי נסבלת (17.10.19)
ל"יום גשום בניו יורק" של וודי אלן אין יומרות להיות סרט "רציני" או עמוק, אך השטחיות בלתי נסבלת. לא ברור איזה סיפור הקולנוען רצה לספר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"המלך" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה הוא מלך אנגליה הנרי החמישי (28.08.19)
טריילר ראשון לסרט התקופתי "המלך" של דייוויד מישוד בכיכובם של טימותי שאלאמה, רוברט פטינסון, בן מנדלסון, ג'ואל אדגרטון, דין-צ'ארלס צ'פמן, לילי-רוז דפ, שון האריס ותומאסין מקנזי.
"נשים קטנות" - טריילר מתורגם: הקלאסיקה הספרותית תחת ידיה של גרטה גרוויג (16.08.19)
הקלאסיקה הספרותית האייקונית מ-1868 של לואיזה מיי אלקוט, "נשים קטנות", מגיעה למסך הגדול בעיבוד חדש מאת השחקנית-במאית גרטה גרוויג מ"ליידי בירד".
וודי אלן פרסם טריילר לסרטו "יום גשום בניו יורק", חרף הבעיות עם אמזון (19.05.19)
הקולנוען וודי אלן פרסם את הטריילר לסרטו המעוכב "יום גשום בניו יורק" (A Rainy Day in New York), אשר עומד במרכז מאבק משפטי מול חברת אמזון. 
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה