חדשות אודות
אן האת'וואי

Anne Hathaway

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ימים של תום" - ביקורת: סיפור לא יוצא דופן ודמויות ממוצעות (26.01.23)
הסרט "ימים של תום" של ג'יימס גריי מכיל סיפור לא יוצא דופן ודמויות ממוצעות. היה כדאי שיהיה משהו מיוחד או שונה בסרט כמו דיאלוגים נפלאים, הומור משובח, אך אין בו שום דבר כזה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סגורים" - אן האת'וואי שודדת יהלום בהדרכת דאג לימן ותחת מגבלות מגיפה (06.01.21)
צפו בטריילר לקומדיה-הרומנטית "סגורים" (Locked Down) בבימויו של דאג לימן ("מר וגברת סמית'", "קצה המחר") ובכיכובם של אן האת'וואי וצ'יווטל אג'יופור, שמקלילה קצת את האוירה הקודרת שמחדירה בכולנו מגיפת הקורונה ורוב הפרויקטים הקודמים שנסובו סביבה.
"המכשפות" - טריילר: אן האת'וואי רוצה להפוך ילדים לעכברים (06.10.20)
צפו בטריילר לסרט לכל המשפחה "המכשפות" (The Witches) שבו מסיים רוברט זמקיס ("בחזרה לעתיד", "מי הפליל את רוג'ר ראביט?", "רכבת לקוטב") את אן האת'וואי בתור מכשפה שמבקשת להפוך את ילדי העולם לעכברים, ומתחילה בנכד של אוקטביה ספנסר.
"פרשת המים" - ביקורת: מתחיל נהדר וחסר סיום מוחץ (20.02.20)
לא פשוט לפשט סיפור משפטי סבוך שכולל שיעור כימיה ובעיקר אנשים שיושבים בחדרים ומדברים או קוראים מסמכים. השעה הראשונה של "פרשת המים" נהדרת, ההמשך טוב אך בחלק האחרון הכול כמו נפרם. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הדבר האחרון שהוא רצה" - טריילר מתורגם: אן האת'וואי חוקרת סיפור עם בן אפלק (26.01.20)
צפו בקדימו-טריילר למותחן "הדבר האחרון שהוא רצה" בכיכובה של אן האת'וואי, שמגיע במקביל להקרנה בפסטיבל סאנדנס. העלילה מבוססת על ספרה של ג'ואן דידיון באותו השם, וביימה אותו די ריס מ"פרחים בבוץ".
"אושן 8" - ביקורת #2 (22.06.18)
מה שהופך את "אושן 8" לנפלא כל כך, הוא הזרימה עם חוסר ההסתברות שבעלילתו ברצינות הומוריסטית גמורה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אושן 8" - ביקורת #1 (21.06.18)
"אושן 8" הוא סרט מהנה ומבדר עם רגעים מצחיקים, שמספק את הסחורה: מקבלים בדיוק את מה שמצפים, עם שחקניות טובות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #3 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא סרט שעשוי טוב אבל אינו סרט טוב: הסאונד מדהים, כריסטיאן בייל מוצלח בתפקיד הראשי, וגם: המוסיקה המוצלחת של הנס זימר רועמת במהלך 160 דקות לפחות מתוך 167 דקות הסרט. יונתן דורון מבקר.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #2 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל", שלא כהרגלם של סרטי המשך, מקפיץ את הטרילוגיה כמה וכמה דרגות מעלה. זהו סרט מעולה וחובה לצפיה ב-IMAX. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
"עליית האביר האפל" - תמונות חדשות ו-13 דקות מאחורי הקלעים (08.07.12)
"עליית האביר האפל" שיחתום את טרילוגית כריסטופר נולן לדמות באטמן, התחדשה בתמונות חדשות עם טום הארדי כביין, אן האת'וואי כאשת החתול, ג'וזף גורדון-לויט כשוטר לצידו של מפקד המשטרה גורדון ועוד - כמו גם 13 דקות מאחורי הקלעים של הסרט.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #4 עם יותר אקשן וחורבן (20.06.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר רביעי - בדיוק כשחשבנו שהקודם הוא האחרון. ועכשיו יש גם יותר אקשן וחורבן.
"עלובי החיים" - טיזר טריילר (31.05.12)
המחזמר הקולנועי "עלובי החיים" של טום הופר ובכיכובם של יו ג'קמן ואן האת'וואי, התחדש בטיזר טריילר רשמי ראשון, לצלילי השיר 'חלמתי חלום' בביצועה של האת'וואי.
"עלייתו של האביר האפל" - 7 פוסטרים חדשים (22.05.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בפוסטרים רשמיים, ביניהם הפוסטר שעשוי ללוות את הסרט בבתי הקולנוע ברחבי העולם. למה המעריצים מגחכים, אם כך?
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #3 לסרט ההמשך "האביר האפל 2" (01.05.12)
"עלייתו של האביר האפל" - "האביר האפל 2" אם תרצו - הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר שלישי רשמי ואחרון שיופץ לבתי הקולנוע בארה"ב.
אמנדה סייפריד ל"עלובי החיים" (19.01.12)
השחקנית אמנדה סייפריד מצטרפת לעיבוד החדש של "עלובי החיים", לצידם של יו ג'קמן, ראסל קרואו, אן האת'וואי ואדי רדמיין. במאי "נאום המלך", טום הופר, יביים.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #2 (20.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, טום הארדי, אן האת'וואי וגארי אולדמן, התחדש בקדימון שני.
פוסטר חדש ופרטי עלילה חדשים על "עלייתו של האביר האפל" (11.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" החותם את הטרילוגיה של כריסטופר נולן וכריסטיאן בייל עם "באטמן", התחדש בפוסטר-טיזר חדש, ועל הדרך, התחיל לצבור פרטים חדשים על העלילה
שוברי קופות 22.08.11: החדשים מאכזבים, "העזרה" מטפסת לפסגה (22.08.11)
"העזרה" מטפס למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, וזוכה להקדמה בתאריך היציאה בישראל; "כוכב הקופים: המרד" מחליף אותו במקום השני; והחדשים הופכים לפלופים.
יום אחד - ביקורת (18.08.11)
בנות יהנו מהסרט, יעריכו כל רגע בו, יצחקו בהתאם, יבכו במידת הצורך, יזדהו עם חלק מהדמויות ויצאו מהסרט עם תחושה גדולה של סיפוק. נטלי דולינגר מבקרת.
תמונה ראשונה של אן האת'וואי בתור "אשת החתול" (09.08.11)
הפרק השלישי בסדרת סרטי הבאטמן של כריסטופר נולן, התחדש בתמונה חדשה וראשונה של אן האת'וואי בתור סלינה קייל - היא אשת החתול (קאטוומן) בקומיקס.
"עלייתו של האביר האפל" - טיזר הצצה ראשונה (19.07.11)
"עלייתו של האביר האפל" בבימויו של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי, ג'וזף גורדון-לויט, הוא כרגיל אצל נולן, בלי הרבה פרטי עלילה.
פוסטר ראשון לסרט "עלייתו של האביר האפל" (13.07.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל", השלישי שמביים כריסטופר נולן בסדרת באטמן-האביר-האפל, התחדש בפוסטר-טיזר ראשון, ברוח סרטו הקודם "התחלה".
תמונה ראשונה מתוך "עלייתו של האביר האפל": טום הארדי בתור 'ביין' (22.05.11)
הסרט צפוי לעלות לאקרנים היכן-שהוא ביולי 2012, ומככבים בו כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי כמובן, ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר.
הבמאי סידני לומט הלך לעולמו בגיל 86 (10.04.11)
לומט שהעיר ניו יורק היתה בולטת בסרטיו, ביים בין היתר את "12 המושבעים", "אחר צהריים של פורענות", "רשת שידור" ו"פסק דין".
הוכרזו הזוכים בפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" הטוב ביותר; זכה בשלושה פרסים נוספים (28.02.11)
נטלי פורטמן וכריסטיאן בייל חזרו בהתאם לציפיות עם פסלון הביתה, אך ההפתעה הגדולה היתה ש"אומץ אמיתי" יצא בידיים ריקות, על אף 10 המועמדויות שלו.
הימורים לאוסקר 2011 (24.02.11)
"נאום המלך" צפוי לזכות בפרס הסרט, למרות שעד היום אהבו באוסקר סרטים תקופתיים כמועמדים אך לא כזוכים; ולמרות שהוא גם מוביל במספר מועמדויות.
הוכרזו המועמדים לפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" מוביל עם 12 מועמדויות (25.01.11)
הסרט "נאום המלך" מוביל את המועמדויות לפרסי האקדמיה - פרס האוסקר - לשנת 2011. עוד בלטו במספר המועמדויות: "הרשת החברתית", "התחלה" ו"פייטר".
אן האת'וואי וטום הארדי הצטרפו ל"עלייתו של האביר האפל" (20.01.11)
האת'וואי תגלם את סלינה קייל, הידועה אולי יותר בתור 'אשת החתול'; הארדי יגלם את 'ביין' וכריסטיאן בייל, חוזר כמובן לגלם את באטמן בשלישית.
ביקורת: על אהבה וסמים אחרים (14.01.11)
ליונתן דורון ברור מדוע "על אהבה וסמים אחרים" לא הצליח: הוא לא אחיד, לא ממוקד, לא מספיק מצחיק, לא אמין וצפוי לחלוטין.
ג'יימס פרנקו ואן האת'וואי ינחו את אוסקר 2011 (30.11.10)
צמד השחקנים ג'יימס פרנקו ואן האת'וואי ינחו את טקס פרסי האקדמיה - האוסקר - לשנת 2011
קדימונים חדשים לסרטים של ראסל קרואו, ג'ייק ג'ילנהול, ריס ווית'רספון ועוד (14.08.10)
קדימונים חדשים למותחן "שלושת הימים הבאים" ולקומדיות "אהבה וסמים אחרים", "איך את יודעת" ו"אומה של חולמים בהקיץ".
ביקורת DVD: אליס בארץ הפלאות (01.08.10)
"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון מגיע במהדורת DVD המחזירה את כולנו לקסם הצבעוני, מלא הדימיון של לואיס קרול מנקודת מבט שונה.
ביקורת: מכתבים לג'ולייט (03.06.10)
"מכתבים לג'ולייט" הוא סרט נטול אפקטים ופיצוצים, המספר בפשטות מעשייה רומנטית מתוקה על רקע נופיה היפים של איטליה.
ביקורת #2: אליס בארץ הפלאות (22.03.10)
לא מפתיע ש"אליס בארץ הפלאות" מעוצב להפליא ומשגע ויזואלית, אך אחרי התרגשות ראשונית בתחילת הסרט, התגובה הכללית של יונתן דורון בסופו היתה די פושרת.
ביקורת: אליס בארץ הפלאות (18.03.10)
ברטון סוחף אותנו לחוויה הכי מהנה וכייפית שתוכלו למצוא בבתי הקולנוע והוא ניחן בכל הנתונים שיעזרו לו לגבור על "אווטאר" של ג'יימס קמרון.
אן האת'וואי וג'ים סטרג'ס יפגשו "יום אחד" (14.03.10)
במאי "לחנך את ג'ני", לון שרפיג, יביים את הדרמה על פי רומן של דיויד ניקולס, תסריטאי הסרט "סימפטיקו".
אן האת'וואי תכריז על המועמדים לאוסקר (27.01.10)
השחקנית וחברת האקדמיה אן האת'וואי תחבור לנשיא האקדמיה האמריקאית לאמנות הקולנוע, טום שירק, בהכרזה על המועמדים לפרסי האקדמיה (האוסקר) 2010 (ה-82 במספר).
ארבעה פוסטרים עבריים ל"אליס בארץ הפלאות" (25.01.10)
שימו לב כי רק השחקן ג'וני דפ זכה לאיזכור בשמו המפורש ולא רק בשם הדמות שמגלם בסרט, למרות שגם אן האת'וואי (המלכה הלבנה) מוכרת בהחלט בארץ.
תמונה ראשונה של ג'וני דפ בתור הכובען המטורף (07.01.10)
סרטו המדובר והתלת-מימדי של טים ברטון, "עליסה בארץ הפלאות", התחדש בתמונה של ג'וני דפ בתור הכובען המטורף. עוד מככבים בסרט הלנה בונהם קרטר, אלן ריקמן, מייקל שין ואן האת'וואי.
ג'ון מלקוביץ' ואן האת'וואי יהיו "הנשר" ובתו ב"ספיידרמן 4"? (12.12.09)
על פי שמועות חדשות, ג'ון מלקוביץ' ואן האת'וואי עתידים לככב ב"ספיידרמן 4" בתור אב ובת רשעים.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ה', שחקניות (15.11.09)
חלקו החמישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקניות, מקייט בלאנשט, דרך ניקול קידמן ואנג'לינה ג'ולי, וכלה בדקוטה פאנינג.
ניל פטריק האריס ואן האת'וואי יוצאים ל"ריו" (23.10.09)
כוכב "איך פגשתי את אמא", ניל פטריק האריס, ואן האת'וואי מנהלים מגעים לתרום את קולותיהם לסרט האנימציה, "ריו" .
עוד "הוא פשוט לא בקטע שלך" שכזה לאוסף (12.05.09)
אולפני ניו ליין התלהבו מההצלחה היחסית של "הוא פשוט לא בקטע שלך" לא מזמן, והחליטו על פרויקט דומה בשם הפשוט "יום האהבה".
אן האת'וואי תגלם את ג'ודי גרלנד בסרט על חייה (24.03.09)
השחקנית המועמדת לאוסקר על "רייצ'ל מתחתנת", אן האת'וואי, תככב בתור ג'ודי גרלנד בסרט הביוגרפיה אודותיה, "היי שמחה" (ש.ל.ר, Get Happy).

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה