חדשות אודות
כריס המסוורת'

Chris Hemsworth

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

אור ירוק ל"טיילר רייק: חילוץ 3" בנטפליקס (18.06.23)
יום אחרי שעלה "טיילר רייק: חילוץ 2", הבמאי סאם הארגרייב הכריז כי נטפליקס נתנה אור ירוק לסרט שלישי בסדרה. הארגרייב יחזור לביים, וכוכב הסרט כריס המסוורת' צפוי לחזור ולככב גם בהמשך הנוסף.
"ת'ור: אהבה ורעם" - ביקורת #2: ת'ור חוזר אינפנטילי מתמיד, אבל גם חביב (16.07.22)
הבמאי טייקה ואיטיטי חוזר עם הטרלול שלו גם לסרט "ת'ור: אהבה ורעם" ולוקח אותו צעד אחד קדימה. הוא כלל בסרט הרבה רגעים טובים ויפים, אבל לעיתים הסרט מרגיש אינפנטילי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"תור: אהבה ורעם" - ביקורת: קומדיה מצחיקה ופרועה (08.07.22)
"תור: אהבה ורעם" מפגיש בפעם השניה בין הבמאי טייקה ווייטיטי לכוכב כריס המסוורת' סביב עלילות הגיבור המארוולי. הסרט סובל מפגמים רציניים, אבל זה לא מפריע לו להיות הסרט המהנה ביותר של מארוול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"תור: אהבה ורעם" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי ו... נטלי פורטמן חוזרים (19.04.22)
"תור 4: אהבה ורעם" ממשיך ישירות מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק", ותור של כריס המסוורת' ממשיך להסתובב עם חבריו "שומרי הגלקסיה", בעוד הוא מחפש שלווה פנימית לעצמו. אבל לאויב גור הטובח באלים יש תוכניות אחרות בשבילו.
ספין-אוף ל"מקס הזועם" לדמות פיוריוסה: אניה טיילור-ג'וי תככב, גם כריס המסוורת' (14.10.20)
הדמות הנשית פיוריוסה שגילמה שרליז ת'רון ולגמרי גנבה את ההצגה ב"מקס הזועם: כביש הזעם", תקבל סרט ספין-אוף משלה שיציג את מקורותיה. אניה טיילור-ג'וי ("מיסטר גלאס") תגלם את הדמות, ואליה יצטרפו גם כריס המסוורת' ויאיא עבדול-מאטין השני.
"טיילר רייק: חילוץ" עשוי לשבור את שיא בכורת הסרט בנטפליקס; כריס המסוורת' מודה בסרטון (04.05.20)
סרט הפעולה "טיילר רייק: חילוץ" בכיכובו של כריס המסוורת' עשוי לשבור את שיא הצפיות לסרט בארבעת השבועות הראשונים שלו בנטפליקס. על פי נתוני הצפיה בסרט עד כה, מעריכים בנטפליקס כי הסרט יגיע ל-90 מיליון בתי אב שיקדישו לו לפחות שתי דקות.
"טיילר רייק: חילוץ" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת' במשימת הצלה עמוסת אקשן (08.04.20)
מותחן הפעולה "טיילר רייק: חילוץ" בכיכובו של כריס המסוורת' הוא סוג של מפגש מחזור של האנשים מאחורי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"הנוקמים: סוף המשחק": מנהל הפעלולים סאם הארגרייב יושב על כיסא הבימוי, והפיקו אנתוני וג'ו רוסו.
"ג'יי ובוב השקט מההתחלה" - טריילר: צמד הסטלנים של קווין סמית' ינסה למנוע אתחול (28.07.19)
חברת ההפקה וההפצה של חיים סבן הישראלי, 'סרטי סבן', הקימה לתחיה את צמד הסטלנים של קוין סמית' עם הקומדיה "ג'יי ובוב השקט מההתחלה".
טייקה ווייטיטי ישוב לביים את כריס המסוורת' ב"תור 4" במקום "אקירה" (17.07.19)
הבמאי הניו זילנדי טייקה ווייטיטי ישוב לביים את כריס המסוורת' בסרט "תור 4", על רקע בעיות בהתנעת הפרויקט "אקירה".
קופות: "גברים בשחור: אינטרנשיונל" ו"שאפט" מאכזבים (17.06.19)
אתחול קומדית המד"ב "גברים בשחור: אינטרנשיונל" לא צלח את מבחן הקופות בצפון אמריקה והכניס קצת יותר מחצי הסכומים של קודמיו. גם "שאפט" מאכזב במידה דומה.
"גברים בשחור: אינטרנשיונאל" - ביקורת (14.06.19)
הסרט "גברים בשחור: אינטרנשיונאל" מוכיח שגם עם תסריט חלש מאוד סרט יכול להיות מהנה, וזאת בזכות שני כוכבים עם כימיה מושלמת ביניהם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"זמנים קשוחים באל רויאל" - ביקורת #2 (13.10.18)
"זמנים קשוחים באל רויאל" הוא סרט פשע ומסתורין שמתאמץ מאוד להיות מגניב, שנון, מתוחכם ומסוגנן, אבל הוא בעיקר נמתח, ארוך וחסר פואנטה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"זמנים קשוחים באל רויאל" - ביקורת #1 (11.10.18)
כל הקטעים בסרט "זמנים קשוחים באל רויאל" ארוכים מדי, הכול סובל מדרמטיות יתר עד שזה הופך לפומפוזי, והחלוקה לפרקים לא תורמת דבר מלבד רק עוד ניסיון יומרני להדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
קריסטן סטוארט פוטרה מסרט ההמשך של "שלגיה והצייד" (16.08.12)
כוכבת "שלגיה והצייד", קריסטן סטוארט, לא תופיע גם בסרט ההמשך, על רקע הרומן המתוקשר שניהלה עם הבמאי הנשוי של הסרט, רופרט סנדרס.
"שלגיה והצייד" - ביקורת (26.07.12)
תחת ידיו של רופרט סאנדרס, עד כה במאי פרסומות מצליח, מנסה "שלגיה והצייד" להצליח לחצות את היער הקסום ממחוז הילדות לכדי יצירה מעודכנת אך אוסף בעיות דנות אותו לבינוניות ומטה. אופיר איל מבקרת.
"הנוקמים" הופך לסרט השלישי הכי רווחי בהיסטוריה (03.06.12)
סרט הפעולה שמאגד מספר גיבורי על "הנוקמים", חצה את רף 1.355 מיליארד הדולרים והפך לסרט השלישי הכי רווחי בעולם של כל הזמנים, במקומו של "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני".
"הנוקמים" - ביקורת #2 (12.05.12)
בפני וידון עמדה משימה של חלוקת זמן המסך בין גיבורי על מרובים ובהתאמה שורת כוכבים הוליוודיים מכובדים, והוא עושה זאת בהצלחה. אופיר איל מבקרת.
"הנוקמים" - ביקורת #1 (11.05.12)
בשנים האחרונות היו לנו את הסרטים "הענק", "איירון-מן", "קפטן אמריקה" ו"ת'ור" ועכשיו גיבורי-העל של הסרטים הללו מצטרפים יחד כדי ליצור את קבוצת "הנוקמים". אם אהבתם את הסרטים לעיל, תיהנו גם מ"הנוקמים". יונתן דורון מבקר.
"הנוקמים 2" הוכרז רשמית (09.05.12)
סרט המשך להצלחה הכבירה של "הנוקמים" הוא לא רעיון מפתיע, אבל לפחות טורחים להכריז עליו רשמית: היכונו לסרט "הנוקמים 2", ככל הנראה בשנת 2015.
"הנוקמים" מכניס 36 מ"ד ביומיים מתוך ארצות נבחרות: מתחיל לצבור שיאים (29.04.12)
אסופת גיבורי הקומיקס "הנוקמים" עלתה לאקרנים בארצות מסוימות מחוץ לארה"ב, וגרפה 36 מיליון דולרים ביומיים בלבד. עבור חלק מהארצות, מדובר בכניסה לספר השיאים.
"בקתת הפחד" - ביקורת (20.04.12)
התחלתו של סרט האימה "בקתת הפחד" מזכירה מאוד פרק של "באפי", והצגת הדמויות והדיאלוגים ביניהם גרמו ליונתן דורון לגעגועים קשים לסדרה המעולה. ביקורת לסרט.
"הנוקמים" - טריילר 2 (01.03.12)
טריילר שני ומוצלח לסרט האול-סטארס של גיבורי העל "הנוקמים", עם: איירון מן, תור, הענק, האלמנה השחורה, קפטן אמריקה, הוקאיי ועוד.
פרסומות הסופרבול המלאות: "באטלשיפ", "ג'ון קרטר", "הנוקמים", "ג'י איי ג'ו 2" ועוד (06.02.12)
גם פרסומות לסרט החדש עם ד"ר סוס, "משחקי הרעב" ו"מעשה הגבורה" מצטרפים למקבץ קדימוני הסופרבול שלנו.
פרסומות סופרבול ראשונות: "הדיקטטור", "הנוקמים", "ג'ון קרטר" (01.02.12)
הגיעו הטיזרים לפרסומות של הסרטים, שיוקרנו במהלך משדרי הסופרבול בארה"ב, ו"הדיקטטור" הוא המוביל הן בזמן הריצה והן בזמן של תמונות מתוך הסרט.
במאי "משחקי הכס" אלן טיילור יביים את "תור 2" (28.12.11)
החיפושים אחר מחליף לפאטי ג'נקינס, לתפקיד במאי "תור 2" תמו, והנבחר הטרי הוא אלן טיילור, במאי טלויזיה מוערך שבין הקרדיטים שלו ניתן למצוא את "משחקי הכס", "האחות ג'קי" ו"אימפריית הפשע".
פאטי ג'נקינס פורשת מבימוי "תור 2" (07.12.11)
הבמאית פאטי ג'נקינס פרשה מבימוי "תור 2", ככל הנראה על רקע חילוקי דעות יצירתיים. יש סיכוי שתביים סרט גיבורי-על אחר.
קדימון לסרט "שלגיה והצייד" עם קריסטן סטוארט ושרליז ת'רון (11.11.11)
קדימון רשמי לסרט "שלגיה והצייד", המעבד בחופשיות את אגדת הילדים על 'שלגיה ושבעת הגמדים' ושעבר הרבה תהפוכות בתפקיד הגברי הראשי.
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני - ביקורת (13.07.11)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" הוא הפרק האחרון והטוב ביותר מבין שמונת סרטי הקוסם הצעיר, וסוף סוף גם סרט ראוי ומהנה באמת. אלי שגב מבקר.
כריס המסוורת' יככב ב"שלגיה והצייד" (15.05.11)
כוכב "ת'ור", כריס המסוורת', יעמוד לצידה של קריסטן סטוארט בראש העיבוד הקולנועי לאגדה המפורסמת, "שלגיה והצייד". מחליף את ויגו מורטנסן ואחרים שהיו מועמדים.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
ביקורת: ת'ור (28.04.11)
העלילה הרזה מלכתחילה די מחוררת ודברים שרירותיים לחלוטין מתרחשים כשצריך, כמו במיתולוגיה, אך התנופה בבימוי והחן של השחקנים מצילים את הסרט.
כנס קומיק-קון: קאסט "האוונג'רס" על במה אחת; מארק רופאלו הוא הענק (26.07.10)
בפאנל הסרט "האוונג'רס" של כנס הקומיק-קון, העמידה מארוול את שורת כוכבי הסרט שלה והכריזה רשמית על מארק רופאלו בתור הענק.
תמונה חדשה מתור "ת'ור": הכירו את אודין ואת לוקי (14.07.10)
סרט הקומיקס "ת'ור" התחדש בתמונה רשמית חדשה בכיכובם של כריס המסוורת' בתור ת'ור, אנתוני הופקינס בתור אודין, וטום הידלסטון בתור לוקי.
ג'רמי רנר יגלם את עין הנץ בסרט האוונג'רס (07.06.10)
כוכב "מטען הכאב", ג'רמי רנר, לוהק לתפקיד 'עין הנץ' (הוקאיי) בסרט "האוונג'רס" שיביים ג'וס וודון.
יוצר "באפי", ג'וס וודון, יביים את "האוונג'רס" (14.04.10)
יוצר "באפי ציידת הערפדים", ג'וס וודון, יביים את סרט גיבורי-העל "האוונג'רס" בכיכובם של איירון מן, קפטן אמריקה, הענק הירוק ות'ור.
נטלי פורטמן תגלם את מושא אהבתו של "ת'ור" (14.07.09)
כריס המסוורת' מככב בסרט כדמות המרכזית עליה קרוי הסרט, ושחקן הטלויזיה, טום הידלסון, יגלם את הדמות הרעה בסרט, לוקי.
קנת' בראנה מוצא אויב ל"ת'ור" (19.05.09)
הבמאי קנת' בראנה ליהק את טום הידלסטון לגלם את "לוקי", יריבו של האל "ת'ור", ואת כריס המסוורת' לגלם את הדמות הראשית בסרט המתגבש.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר