חדשות אודות
מיכאל אלוני

Michael Aloni

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

תמונות מהפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" עם דניאל גד ודניאל מורשת (02.08.23)
לפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" של ליאור חפץ על המוצב ממלחמת יום הכיפורים, הגיעו מרבית צוות השחקנים, המפיקים והאנשים האמיתיים ששירתו במוצב, ובינהם דניאל גד ובן דמותו בסרט שלמה ארדינסט, השחקנים אמיר טסלר, דניאל מורשת, אביב פנקס ועוד.
נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" (25.04.22)
סדרת הדרמה-התקופתית הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח, אסתי נמדר-תמם ועודד דוידוף, נרכשה לשידור בסטרימינג בידי נטפליקס. הסדרה ששודרה בישראל כדרמה יומית, תעבור עריכה מחדש לשני חלקים בני 10 פרקים.
"נתראה בשמחות" - טריילר: ארוחת שבת עם מיכאל אלוני ולירז חממי הופכת לבלאגן (06.07.21)
צפו בטריילר לסרט הקומדיה-וקצת-אימה הישראלי "נתראה בשמחות" של מיכאל מאיר ועם מיכאל אלוני, לירז חממי, אלון פדות, גיא אדלר, איריס בר, שני אטיאס, עידו מור, דניאל לביד, השחקנית הצרפתיה סטפי סלמה ("10 אחוז") ומייק בורשטיין.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
הסדרה הישראלית "שטיסל" תעובד לגרסה אמריקאית שונה מהותית (17.03.21)
סדרת הלהיט הישראלית "שטיסל" תעובד לגרסה אמריקאית-הוליוודית שתשאב כמה מיסודותיה אבל תשנה מהותית את קו העלילה. את העיבוד יוצרת וכותבת לורן גסיס, ובפעם הראשונה לטלויזיה יביים זוכה האוסקר קנת' לונרגן ("מנצ'סטר ליד הים").
מיכאל אלוני וצחי הלוי לעונה השניה של "פמת"א" (22.01.21)
השחקנים מיכאל אלוני מ"שטיסל", צחי הלוי מ"פאודה" ועופרי ביטרמן מ"שעת נעילה" יצטרפו לעונה השניה של סדרת הדרמה המשפטית-ישראלית "פמת"א" מבית נועה רוטמן ואסתר נמדר-תמם. חן אמסלם, אורי פפר, שרה פון-שוורצה וזהר שטראוס מיועדים לחזור.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
"שטיסל", עונה 3 - טריילר וסוף סוף פרטים מלאים על העלילה (14.09.20)
מלבד הצטרפותה של ריף נאמן לתפקיד בולט בעונה השלישית של "שטיסל" ונחשף כעת לראשונה, מצטרפים גם מיקי קם, שולי רנד, דניאלה קרטס וקובי אריאלי. צפו בטריילר וגלו את כל הפרטים על העונה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
"שטיסל", עונה 3 - תמונות מאחורי הקלעים של ריף נאמן (16.08.20)
עלילת העונה השלישית של "שטיסל" נשמרת בסוד, ורשמית ידוע רק שהיא מתרחשת ארבע שנים אחרי אירועי העונה הקודמת, קצת פחות מהזמן האמיתי שחלף מאז. בתמונות החדשות מאחורי הקלעים נחשף קו העלילה של המצטרפת הטריה ריף נאמן ("פאודה").
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
"שטיסל", עונה 3 - תמונה ראשונה על רקע המגעים להמשך השת"פ עם נטפליקס (08.08.20)
תמונה ראשונה מתוך העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" שהחלה להצטלם רק לפני שבועות אחדים. מה עושים מיכאל אלוני, דובל'ה גליקמן ושירה האס עם עגלת תינוק לידם? וגם: קצת פרטים על המשך שיתוף הפעולה עם נטפליקס.
הסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" הוזמנה לעיבוד אמריקאי מלא עבור אפל (17.07.20)
סדרת הדרמה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" הוזמנה לעיבוד אמריקאי-הוליוודי (רימייק) מלא (straight to series) עבור 'אפל טי וי פלוס'. את העיבוד בן עשרת הפרקים שיקרא "אקו 3" (Echo 3) יריץ מארק בול ("מטען הכאב").
החלו צילומי העונה השלישית של "שטיסל", ריף נאמן הצטרפה (15.07.20)
החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל", ולצדם של הכוכבים החוזרים דובל'ה גליקמן, מיכאל אלוני, נטע ריסקין, ששון גבאי, זהר שטראוס ושירה האס, הצטרפה השחקנית ריף נאמן מ"פאודה".
הסדרה הישראלית "שטיסל" נרכשה לשידור בנטפליקס (13.12.18)
שתי העונות של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, נמכרו לשידור בנטפליקס. שתי העונות יעלו בסטרימינג של נטפליקס בכל העולם, בשפות המקור עברית-יידיש, עם כתוביות תרגום לאנגלית ולשפות נוספות.
הסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" נמכרה לשידור בנטפליקס (16.10.18)
סדרת הדרמה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" של עמרי גבעון ומבית קשת, נרכשה לשידור בנטפליקס. הסדרה תעלה בסטרימינג של נטפליקס בשפת המקור עברית, עם כתוביות תרגום לאנגלית ולשפות נוספות.
"עלטה" הישראלי נמכר לשידור ב-HBO (11.12.12)
הסרט הישראלי הקצר "עלטה" של מיכאל מאיר, נמכר לשידור ברשת HBO. כמו כן, הוסיף הסרט מדינות נוספות להפצה, כגון הונגריה, פולין, רומניה, צ'כיה ועוד.
"עלטה" הישראלי נמכר להפצה באירופה ובאמריקה הצפונית (07.09.12)
הסרט הישראלי "עלטה" של מיכאל מאיר ובכיכובו של מיכאל אלוני, נמכר להפצה באירופה, ועתיד לצאת כבר בתחילת 2013 לבתי הקולנוע בחלק מן המדינות. הסרט הוקרן לקונים פוטנציאלים בפסטיבל קאן האחרון.
"ההתחלפות" ו"השוטר" יתחרו על פרסי האקדמיה האירופאית לקולנוע 2012 (30.07.12)
הסרטים הישראלים "ההתחלפות" של ערן קולירין ו"השוטר" של נדב לפיד, יתחרו על פרסי האקדמיה האירופאית EFA 2012, המקבילים לפרסי האוסקר האמריקאים.
פסטיבל הסטודנטים תל אביב 2012: המלצות צפיה (01.06.12)
הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים תל אביב 2012 יפתח במוצאי שבת ה-2 ביוני, עם הקרנת "הדיקטטור" בכיכובו של סשה ברון כהן. אלי שגב בוחר את הסרטים המומלצים לצפיה מהפסטיבל.
תמונות מהפרימיירה של "הנותנת" (13.05.12)
הפרימיירה לסרט הישראלי "הנותנת" של הגר בן-אשר, משכה אל קולנוע גת בתל אביב מפורסמים רבים בלבוש קיצי, בהתאם לשעת הצהרים בה התקיימה ביום ו'.
מקבץ המלצות סינמטקים 01.03-07.03.12 (01.03.12)
השבוע בהמלצות הסינמטקים של אידיבי הקרנות הבכורה של הסרט הישראלי "קשת בענן", הקרנות טרומיות של "חתולים על סירת פדלים" ועוד.
"ד"ר פומרנץ" - תמונות מהפרימיירה (20.02.12)
לפרימיירה של "ד"ר פומרנץ" של אסי דיין, הוא הגיע עם אימו, אחותו ובנו, כמו גם חברים מהעבר משה איבגי, טינקרבל, סמדר קלצ'ינסקי; וחברים שבסרט החדש מיכאל הנגבי, יבגניה דודינה ועוד.
"המיוחדת" - הפרימיירה וסקירת פרק הבכורה (04.01.12)
הפרימיירה של סדרת המשטרה הישראלית "המיוחדת" נערכה בסינמטק תל אביב, ואירחה את הבמאי, היוצרים, והכוכבים עפר שכטר, יעל שרוני, גל תורן, ואסתר ראדה. התרשמות מפרק הבכורה.
פרס הקהל לסרט הישראלי "השוטר" בפסטיבל 3 היבשות 2011 (02.12.11)
הסרט הישראלי "השוטר" של נדב לפיד קטף את פרס חביב הקהל של פסטיבל 3 היבשות 2011 בנאנט, צרפת.
תמונות מהפרימיירה של "השוטר" (10.10.11)
בין האורחים בפרימיירה של הסרט הישראלי "השוטר" בסינמה סיטי גלילות היו נדב לפיד, יפתח קליין, מיכאל מושונוב, מיכאל אלוני, מיטל ברדה, ליאור רז ועוד.
קדימון שני לסרט הישראלי "השוטר" (04.10.11)
הקדימון החדש של "השוטר" לא מציג הרבה סצינות חדשות, אבל כן מתפאר בפרסים שבהם זכה הסרט ובציטוטים מן הביקורות שבאו בעקבות פסטיבל ירושלים.
קדימון לסרט הישראלי "קשת בענן" עם מיכאל אלוני (04.10.11)
הסרט הישראלי המבוסס על אירועים אמיתיים "קשת בענן" של אלירן אליה, בו מככבים מיכאל אלוני, תום חגי, עדו ברטל ומשה אשכנזי, התחדש בקדימון רשמי.
הסרטים הישראלים "השוטר" ו"אחותי היפה" לפסטיבל אנטליה 2011 (21.09.11)
הסרט הישראלי "השוטר" של נדב לפיד ישתתף בתחרות הבינלאומית של פסטיבל הסרטים תפוז הזהב אנטליה 2011
שונתה הגבלת גילאי הצפיה בסרט הישראלי "השוטר" (30.08.11)
המועצה לביקורת סרטים שינתה את הגבלת הצפיה בסרט הישראלי "השוטר", במקום ההגבלה המקורית לגילאי 18 שזכתה לתגובות נוקבות מצד העיתונות ומצד שרת התרבות והספורט לימור לבנת.
לבנת מבקשת להקפיא את הגבלת הצפיה ב"השוטר" (23.08.11)
‫שרת התרבות והספורט לימור לבנת פנתה הבוקר ליו"ר המועצה לביקורת סרטים, עו"ד נסים אבולוף, וביקשה ממנו להקפיא את החלטת המועצה להגביל את הצפיה בסרט "השוטר" לגילאי 18 ומעלה.
הסרט הישראלי "השוטר" קטף פרס בפסטיבל לוקרנו 2011 (14.08.11)
"השוטר" של נדב לפיד קטף פרס מיוחד מחבר השופטים של פסטיבל לוקרנו 2011. בפרס הסרט הטוב ביותר זכה "חזרה על מנת להישאר" הארגנטינאי-שוויצרי של מילגרוס מומנתלר.
ביקורת: התגנבות יחידים (04.11.10)
"התגנבות יחידים" נעשה בתקציב של שבעה מיליון שקלים בידי דובר קוסאשווילי והתסריט מבוסס על ספרו הנחשב של יהושע קנז מ-1986.
דובר קוסאשווילי בפרימיירת "התגנבות יחידים": מצב הקולנוע בישראל עדיין בינוני (01.11.10)
אמש נערכה בקולנוע גת בתל אביב הפרימיירה לסרט "התגנבות יחידים" של דובר קוסאשווילי, על פי ספרו של יהושע קנז באותו השם.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול