חדשות אודות
סקרלט ג'והנסון

Scarlett Johansson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"עניין של מזל" - ביקורת: חסר להט בין כוכבי הסרט (05.10.23)
"עניין של מזל", סרטו ה-50 של וודי אלן והראשון דובר צרפתית, הוא כמו סיפור די מוכר עם מרכיב אפל שמתקשה להגיע לעיקר וחסר להט בין שני כוכביו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אסטרואיד סיטי" - ביקורת: יש רגעים מצחיקים אבל רוב הזמן מגוחך (22.06.23)
מי שמכיר את סרטיו של וס אנדרסון יקבל ב"אסטרואיד סיטי" בדיוק את מה שהוא מצפה, ומי שלא יודע בדיוק למה הוא הולך עלול לסבול קשות. למרות סקרלט ג'והנסון, סטיב קארל ואחרים, זה לא ייזכר בין סרטיו הידועים של מר אנדרסון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"האלמנה השחורה" - ביקורת: האקשן מרשים, הקומדיה והדרמה עובדות (09.07.21)
משהו במעבר לקומדיה מצליח להתגבר על הכבדות שנושא איחוד המשפחה מביא איתו לסרט "האלמנה השחורה", ולא ממש מתאים לסרטי מארוול, ועם זאת מטפל באופן מעניין בשאלות מהי משפחה, מה חשיבות הזיכרון ועוד. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לשיר 2" - טריילר: סולן להקת יו-טו בונו מדבב אריה כוכב רוק מתבודד (26.06.21)
צפו בטריילר לסרט האנימציה המוסיקלי "לשיר 2" שממשיך את הלהיט של 2016, ומציג הֶלחם מוסיקה מפתיע - בין שון מנדז ואלישה קיז לסיסטם אוף א דאון. לצוות המדבבים באנגלית שכולל את מתיו מקונוהיי, ריס ווית'רספון וסקרלט ג'והנסון מצטרף כוכב הרוק בונו.
דיסני מוציאה גם את "האלמנה השחורה" ו"קרואלה" לסטרימינג בתשלום במקביל לקולנוע (24.03.21)
ענקית העכבר הכריזה כי הפרק הבא בסדרת סרטי מארוול "האלמנה השחורה" בכיכובה של סקרלט ג'והנסון יגיע לסטרימינג ב'דיסני פלוס' ולקולנוע בארה"ב במקביל, וכמוהו גם "קרואלה" בכיכובה של אמה סטון.
"האלמנה השחורה" - טריילר: המרגלת הרוסיה נעזרת במשפחה להפלת המפעיל שלהם (10.03.20)
צפו בטריילר המלא שבו סקרלט ג'והנסון שבה לגלם את תפקיד "האלמנה השחורה" בסרט משלה, אשר עיקרו מתרחש אחרי אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ולפני האירועים ההרסניים של "הנוקמים 4: סוף המשחק".
תחזית לזוכים באוסקר 2020 (02.02.20)
תחזיות הזכיה בפרסי האוסקר 2020 של יונתן דורון, שמלבד ההימור על "1917" בתור הזוכה בפרס הסרט, עמוסות בפרטי טריויה סופר-מעניינים על הקשר בין ברוס דרן לבין ריבר פיניקס, "הצבע ארגמן" ו"אומץ אמיתי", הארווי ויינשטין ורנה זלוויגר, ועוד.
"האלמנה השחורה" - טיזר טריילר 2: עוד טיפ'לה רגעים חדשים (15.01.20)
"האלמנה השחורה" הוא סרט הממוקד בדמות שגילמה סקרלט ג'והנסון כבר עשור שלם ביקום הקולנועי של מארוול, שמצטרפים אליה כאן פלורנס פו, דיויד הרבור, רייצ'ל ווייז, או-טי פגבני וריי ווינסטון. צפו בטיזר טריילר השני.
"ג'וג'ו ראביט" - ביקורת: הומור מטורף, שמאוזן עם רגישות ומשמעות (05.01.20)
היעדר התקינות הפוליטית בסרט "ג'וג'ו ראביט" רחוק מלעצור בפיהרר ורוב הסרט משחק על הקו של הומור משוגע לבין הצגת אמת אוניברסלית על התנהלות העולם המערבי ועל הבעייתיות במלחמות ובגזענות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
סיכום 2019 בקולנוע (29.12.19)
בשנת 2019 קרו הרבה דברים מעניינים: דיסני חידשו קלאסיקות שלהם בצורה חיה, הטרילוגיה השלישית של "מלחמת הכוכבים" באה לסיומה, מארוול הביאו את "הנוקמים: סוף המשחק", ומרטין סקורסזה עשה עם נטפליקס את "האירי". יונתן דורון סוקר את השנה.
"האלמנה השחורה" - טיזר טריילר מתורגם: מרגלת-העל מנסה להשלים עם עברה (04.12.19)
צפו בטיזר טריילר המתורגם הרשמי הראשון לסרט הקומיקס "האלמנה השחורה" המתמקד בדמות הנשית שגילמה סקרלט ג'והנסון כבר עשור שלם ביקום הקולנועי של מארוול.
"סיפור נישואים" - ביקורת: השחקנים נהדרים (28.11.19)
לסרטו של נואה (נוח) באומבך "סיפור נישואים" צפויה הצלחה רבה במועמדויות על פרסי האוסקר, כולל סיכוי גבוה לזכיה על התסריט. קראו את ביקורת הסרט מאת יונתן דורון שמתפעלת בעיקר מהשחקנים בסרט.
"סיפור נישואים" - שני טיזר טריילרים: הנישואים של סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר מתפרקים (27.08.19)
הצד שלו והצד שלה מעלילת הסרט בעל השם הממוקד "סיפור נישואים", מובאים בשני טיזר טריילרים ובשני פוסטרים. זה לא טריק חדש אבל בהחלט לא ראינו כמוהו הרבה זמן.
"ג'וג'ו ראביט" - טריילר: במאי "תור 3" מגלם את היטלר (24.07.19)
הסאטירה על הגזענות "ג'וג'ו ראביט" של טייקה ווייטיטי מ"תור 3: ראגנארוק" ובכיכובו בתור אדולף היטלר, נחשפת לראשונה אחרי סבב הפסטיבלים שהחל בטורונטו.
"הנוקמים: סוף המשחק" - ביקורת (25.04.19)
21 סרטי היקום הקולנועי של מארוול לא הכינו את גיא ברמן מכליס לסרט ה-22 במספר, "הנוקמים 4: סוף המשחק". מדובר בסרט שונה לחלוטין עם טון שונה לחלוטין. למעשה עד השליש האחרון שלו, הוא אולי אפילו לא סרט גיבורי על. ביקורת סרט.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 38- "ויקי כריסטינה ברצלונה" (2008) (11.12.18)
אחרי שלושה סרטים באנגליה הלך הפעם אלן בעקבות הכסף לצלם סרט בספרד, הוא "ויקי כריסטינה ברצלונה", ועל הכרזה שלו אין את ויקי ואין את ברצלונה. במקומם יש את סקרלט ג'והנסון, חוויאר ברדם ופנלופה קרוז. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 36- "סקופ" (2006) (04.12.18)
"סקופ" משלב שתי אהבות של וודי אלן: פשע וקסמים. התסריט נוצר אחרי שסקרלט ג'והנסון כיכבה בסרטו הקודם של אלן, "נקודת מפגש", והוא כתב תסריט שבו יוכלו לשחק יחד. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 35- "נקודת מפגש" (2005) (01.12.18)
"נקודת מפגש" הוא סרט הדרמה השני ברציפות שאלן לא משחק בו. אחרי שנים שצילם את סרטיו בניו יורק, העיר שכיכבה בסרטיו וניבטה מכל פריים, אלן העתיק את העלילה לראשונה ללונדון. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
"הנוקמים" הופך לסרט השלישי הכי רווחי בהיסטוריה (03.06.12)
סרט הפעולה שמאגד מספר גיבורי על "הנוקמים", חצה את רף 1.355 מיליארד הדולרים והפך לסרט השלישי הכי רווחי בעולם של כל הזמנים, במקומו של "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני".
"הנוקמים" - ביקורת #2 (12.05.12)
בפני וידון עמדה משימה של חלוקת זמן המסך בין גיבורי על מרובים ובהתאמה שורת כוכבים הוליוודיים מכובדים, והוא עושה זאת בהצלחה. אופיר איל מבקרת.
"הנוקמים" - ביקורת #1 (11.05.12)
בשנים האחרונות היו לנו את הסרטים "הענק", "איירון-מן", "קפטן אמריקה" ו"ת'ור" ועכשיו גיבורי-העל של הסרטים הללו מצטרפים יחד כדי ליצור את קבוצת "הנוקמים". אם אהבתם את הסרטים לעיל, תיהנו גם מ"הנוקמים". יונתן דורון מבקר.
"הנוקמים 2" הוכרז רשמית (09.05.12)
סרט המשך להצלחה הכבירה של "הנוקמים" הוא לא רעיון מפתיע, אבל לפחות טורחים להכריז עליו רשמית: היכונו לסרט "הנוקמים 2", ככל הנראה בשנת 2015.
"הנוקמים" מכניס 36 מ"ד ביומיים מתוך ארצות נבחרות: מתחיל לצבור שיאים (29.04.12)
אסופת גיבורי הקומיקס "הנוקמים" עלתה לאקרנים בארצות מסוימות מחוץ לארה"ב, וגרפה 36 מיליון דולרים ביומיים בלבד. עבור חלק מהארצות, מדובר בכניסה לספר השיאים.
"מקום לחלום עליו" - ביקורת (01.03.12)
בסרט, שיש בו נתונים פותחים טובים ומבטיחים, יש כל כך הרבה דברים גרועים שזה ממש מפתיע שמדובר בסרט אולפנים של יוצר בעל ותק. יונתן דורון מבקר.
"הנוקמים" - טריילר 2 (01.03.12)
טריילר שני ומוצלח לסרט האול-סטארס של גיבורי העל "הנוקמים", עם: איירון מן, תור, הענק, האלמנה השחורה, קפטן אמריקה, הוקאיי ועוד.
ג'וזף גורדון-לויט יביים לראשונה: סקרלט ג'והנסון תככב (08.02.12)
כוכב "התחלה" ו-"50/50", ג'וזף גורדון לויט, כתב תסריט ובחר בעצמו לככב ולביים לראשונה, כשלצידו הוא ליהק את סקרלט ג'והנסון.
פרסומות הסופרבול המלאות: "באטלשיפ", "ג'ון קרטר", "הנוקמים", "ג'י איי ג'ו 2" ועוד (06.02.12)
גם פרסומות לסרט החדש עם ד"ר סוס, "משחקי הרעב" ו"מעשה הגבורה" מצטרפים למקבץ קדימוני הסופרבול שלנו.
פרסומות סופרבול ראשונות: "הדיקטטור", "הנוקמים", "ג'ון קרטר" (01.02.12)
הגיעו הטיזרים לפרסומות של הסרטים, שיוקרנו במהלך משדרי הסופרבול בארה"ב, ו"הדיקטטור" הוא המוביל הן בזמן הריצה והן בזמן של תמונות מתוך הסרט.
קארי מוליגן היא דייזי ב"גטסבי הגדול" של לורמן (16.11.10)
באז לורמן בחר בשחקנית קארי מוליגן לגלם את דייזי בעיבוד שלו ל"גטסבי הגדול" מאת פרנסיס סקוט פיצג'רלד.
סקרלט ג'והנסון לשני סרטים: "מתחת לעור" ו"קנינו גן חיות" (07.11.10)
ג'והנסון חתמה על הצטרפות לסרט המדע הבדיוני "מתחת לעור" ובמגעים מתקדמים להצטרף גם לסרט המשפחה "קנינו גן חיות".
סנדרה בולוק מוצאת את "כוח המשיכה" (10.10.10)
השחקנית זוכת פרס האוסקר במגעים לככב במותחן המדע הבדיוני של אלפונסו קוארון, לצידו של רוברט דאוני ג'וניור.
כנס קומיק-קון: קאסט "האוונג'רס" על במה אחת; מארק רופאלו הוא הענק (26.07.10)
בפאנל הסרט "האוונג'רס" של כנס הקומיק-קון, העמידה מארוול את שורת כוכבי הסרט שלה והכריזה רשמית על מארק רופאלו בתור הענק.
ג'רמי רנר יגלם את עין הנץ בסרט האוונג'רס (07.06.10)
כוכב "מטען הכאב", ג'רמי רנר, לוהק לתפקיד 'עין הנץ' (הוקאיי) בסרט "האוונג'רס" שיביים ג'וס וודון.
ביקורת: איירון מן 2 (29.04.10)
גם ב"איירון מן 2" הצליחו להביא אפקטים נהדרים והרבה אקשן למסך כמו בקודמו, אבל יש תחושה שלתסריטאים היה פחות כח להשקיע בעלילה.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ה', שחקניות (15.11.09)
חלקו החמישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקניות, מקייט בלאנשט, דרך ניקול קידמן ואנג'לינה ג'ולי, וכלה בדקוטה פאנינג.
מדוסטויבסקי עד וודי אלן: מאמר על הסרט "נקודת מפגש" (18.10.09)
בתחילת "נקודת מפגש" קורא גיבור הסרט בספרו של פיודור דוסטויבסקי, "החטא ועונשו". ריקי פרנקל על הקירבה בין סרטו של וודי אלן לספרו של דוסטויבסקי, דרך סרטים אחרים של אלן.
תמונה ראשונה מתוך "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" (19.07.09)
נסיך הרפתקן חובר לנסיכה אקזוטית קשוחה, בכדי למנוע מכוחות הרשע למצוא את 'חולות הזמן', מתנה מהאלים שמאפשרת להפוך את הזמן.
סקרלט ג'והנסון ב"איירון מן 2" סופית; סרטי גיבורים אחרים נדחים (14.03.09)
גם סקרלט ג'והנסון הצטרפה סופית ל"איירון מן 2". תגלם את האלמנה השחורה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים