חדשות אודות
חואקין פיניקס

Joaquin Phoenix

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

ליאור רז יככב לצד פדרו פסקל ודנזל וושינגטון ב"גלדיאטור 2" (19.05.23)
השחקן והיוצר הישראלי ליאור רז יככב לצידם של פדרו פסקל, דנזל וושינגטון, פול מסקל, קוני נילסן ואחרים בסרט "גלדיאטור 2", המשך ללהיט זוכה האוסקר ששינה את הקריירה של ראסל קרואו. גם את סרט ההמשך יביים רידלי סקוט.
"ג'וקר 2: טירוף לשניים" מתחיל צילומים עם תמונה ראשונה של הג'וקר (11.12.22)
סרט ההמשך "ג'וקר 2: טירוף לשניים", התחדש בתמונה ראשונה לכבוד תחילת הצילומים. את התמונה פרסם במאי הסרט טוד פיליפס עם הכיתוב: "יום 1. הבחור שלנו." ומופיע בו כוכב הסרט, חואקין פיניקס. הציצו כעת.
"קדימה קדימה" - ביקורת: עקבות של רגשות (26.05.22)
כמו בסרטיו הקודמים, גם ב"קדימה קדימה" מציג הבמאי מייק מילס מצב שאין בו כמעט התפתחות, ללא מטרה, חסר פואנטה, בלי עניין, לא מותח ולא מבדר. הסרט משעמם מכדי להיות יומרני. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
חואקין פיניקס יגלם את נפוליאון בסרטו של רידלי סקוט "קיטבג" (15.10.20)
השחקן חואקין פיניקס יגלם את הכובש והמהפכן הצרפתי נפוליאון בונפרטה בסרט "קיטבג" (Kitbag) של רידלי סקוט. את התסריט יכתוב דיויד סקרפה, ששיתף פעולה עם סקוט ב"כל הכסף שבעולם", כאפוס שמתמקד הן בכיבושים והן באהבה מבית.
תחזית לזוכים באוסקר 2020 (02.02.20)
תחזיות הזכיה בפרסי האוסקר 2020 של יונתן דורון, שמלבד ההימור על "1917" בתור הזוכה בפרס הסרט, עמוסות בפרטי טריויה סופר-מעניינים על הקשר בין ברוס דרן לבין ריבר פיניקס, "הצבע ארגמן" ו"אומץ אמיתי", הארווי ויינשטין ורנה זלוויגר, ועוד.
"ג'וקר" הוא הסרט הראשון בהגבלת הגיל R שחצה את רף מיליארד הדולרים (18.11.19)
סרט הקומיקס הדרמתי "ג'וקר" של טוד פיליפס ובכיכובו של חואקין פיניקס הפך לסרט המוגבל למבוגרים (דירוג R) הראשון בהיסטוריה שחוצה את רף מיליארד הדולרים, והוא השלישי בלבד בהיסטוריה שמצליח לעשות זאת בלי הפצה בסין.
"ג'וקר" משך מעל 100 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (13.10.19)
סרט הדרמה מעולם הקומיקס "ג'וקר" של טוד פיליפס ובכיכובו של חואקין פיניקס משך למעלה מ-100 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל. הסרט הוקרן ב-50 עותקים.
"ג'וקר" - ביקורת #2 (10.10.19)
"ג'וקר" הוא לא סרט רע, אלא שהוא גם לא טוב במיוחד, ובטח לא עומד ברף שהציבו לו סרטים טובים אחרים בז'אנר, וגם לא השבחים שקיבל אחרי פסטיבל ונציה, בו זכה בפרס הגדול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ג'וקר" - ביקורת #1 (10.10.19)
הדמות של הג'וקר והשם טוד פיליפס כבמאי עלולים לגרום לך לחשוב שמדובר בסרט מצחיק, משעשע, פרוע או קליל; אך הסרט "ג'וקר" הוא בדיוק ההיפך מכל הבחינות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ג'וקר" הוא סרט הקומיקס הראשון שקטף את הפרס הראשי בפסטיבל ונציה (08.09.19)
"ג'וקר" קטף את פרס אריה הזהב הראשי של פסטיבל ונציה 2019, והפך לסרט הקומיקס הראשון בהיסטוריה שקטף פרס ראשי מפסטיבל אירופי בכיר.
"ג'וקר" - טריילר מלא: האם סרט הקומיקס יהיה מועמד לפרס האוסקר? (29.08.19)
סרט הקומיקס הדרמתי "ג'וקר" ינסה להתמודד על פרס האוסקר עם הבימוי של טוד פיליפס מ"כלבי מלחמה" ובעיקר עם הופעתו בתפקיד הראשי של חואקין פיניקס.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 45- "איש ללא היגיון" (2015) (05.01.19)
בסרט הדרמה "איש ללא היגיון" של וודי אלן ובכיכובם של ואקין פינקס, אמה סטון ופרקר פוסי - כמו ב"קסם לאור הירח" וחלק מ"לרומא באהבה" - יש רעיון טוב שלא מתורגם לסרט טוב. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
"האחים סיסטרז" - ביקורת (06.12.18)
סרטיו הטובים ביותר של הבמאי ז'אק אודיאר הם "חלודה ועצם" ו"נביא", שהיתה בהם עוצמה ותשוקה שחסרים בסרטו הראשון באנגלית "האחים סיסטרז". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
נחשף חואקין פיניקס בתור "הג'וקר" בסרטו של טוד פיליפס (26.09.18)
"המאסטר" יפתח את פסטיבל חיפה 2012 במקום "ארגו" (27.09.12)
הסרט "ארגו" של בן אפלק נדחה מהפצה בבתי הקולנוע בישראל, ואל המשבצת של פתיחת פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2012, נכנס אהוב פסטיבלים אחר: "המאסטר" של פול תומאס אנדרסון.
תחילת עונת הפרסים 2012: מה להבין מפסטיבלים טורונטו, ונציה וטלוריד (18.09.12)
סיומם של הפסטיבלים טורונטו, ונציה וטלוריד, פותח את ששת החודשים של עונת פרסי הקולנוע בהוליווד עד לפרסי האוסקר 2012.
"המאסטר" קובע שיא בכורה בקופות בארה"ב (17.09.12)
הסרט עמוס השבחים וההייפ "המאסטר" של פול תומאס אנדרסון קבע שיא רווחים חדש לבכורת סרט חי בהפצה מצומצת בארה"ב, ועקף את השיא של אנדרסון אחר: ווס אנדרסון, עם "ממלכת אור הירח".
"למלא את החלל" מזכה את הדס ירון בפרס השחקנית מפסטיבל ונציה (09.09.12)
כוכבת "למלא את החלל", הדס ירון, קטפה את פרס 'גביע וולפי' לשחקנית הטובה ביותר של פסטיבל ונציה 2012. וגם: בר השופטים מעורר מחלוקת עם הפרסים שחילק לסרט "המאסטר".
"המאסטר" - טריילר מלא ופוסטר לסרטו של פול תומאס אנדרסון (29.07.12)
חואקין פיניקס מככב בסרט "המאסטר" של פול תומאס אנדרסון, בתור נווד צעיר שנתקל באינטלקטואל כריזמטי בגילומו של פיליפ סימור הופמן, שארגון האמונה שלו מתחיל "לתפוס" את אמריקה.
שוברי קופות 13.09.10: "האויב שבפנים 4" עוקף את כל קודמיו (13.09.10)
"האויב שבפנים 4: החיים שאחרי" רכב גם הוא על מחירי כרטיסי התלת מימד הגבוהים, ופתח בראש טבלת שוברי הקופות.
קדימונים חדשים: "משחק הוגן", "ברבור שחור", "הפוקר'ס הקטנים" ועוד (21.08.10)
התחדשנו בהמון המון קדימונים חדשים בינהם סרטו החדש של דאג לימן "משחק הוגן" עם לירז צ'רכי ו"ברבור שחור" עם נטלי פורטמן.
ביקורת: שתי אהבות (07.05.09)
לקסם של השחקנים ולניחוח הפעם שאופף את הצילום ב"שתי אהבות", השתרבבה לה תחושת אכזבה קלה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי