חדשות אודות
קולין פארל

Colin Farrell

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"עניין של מזל" - ביקורת: חסר להט בין כוכבי הסרט (05.10.23)
"עניין של מזל", סרטו ה-50 של וודי אלן והראשון דובר צרפתית, הוא כמו סיפור די מוכר עם מרכיב אפל שמתקשה להגיע לעיקר וחסר להט בין שני כוכביו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רוחות אינישרין" - ביקורת #2: מעדיף גימיקים על פני פתרונות תסריטאים טובים (01.02.23)
יוצר "רוחות אינישרין" מרטין מקדונה ניסה להגיע ליעד כלשהו, אבל לא ידע בדיוק איך, ולכן העדיף לקחת מעקף מהיר בדמות גימיקים כאלה ואחרים - שבפועל לא התבטאו בהישג יצירתי כביר אלא בגימיק ותו לו. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"רוחות אינישרין" - ביקורת #1: רגעים יפים על חברות שהיו צריכים להסתפק ב-40 דקות (01.02.23)
בסרט "רוחות אינישרין" עם קולין פארל וברנדון גליסון, יש רגעים יפים על חברות, יחסי אח ואחות, חנוונית חטטנית מצחיקה, אבל אין קווי עלילה מעבר ל"חבר מחליט באופן חד צדדי להפסיק לדבר עם חברו שאין לו מושג למה". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטמן" משך כ-80 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (14.03.22)
"באטמן" (2022) של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון משך כ-80 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל. בכך, הפכה הבכורה לטובה ביותר עבור סרט בהובלת איש העטלף, משעקפה את בכורת "האביר האפל" של כריסטופר נולן.
"באטמן" (2022) - ביקורת #2: מעניין ומרשים ויזואלית אבל סובל מנפילות מתח (05.03.22)
כדי להצדיק את הבחירה ליצירת סרט ארוך, ריבס מפתח את העלילה של "באטמן" (2022) לאט ומשאיר אותה מעניינת. עם זאת, הסרט סובל מנפילות מתח ואולי היה עדיף אם היה מתקצר ומתהדק. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" (2022) - ביקורת #1: חושב שהוא מגניב ומרשים יותר משבאמת (03.03.22)
הכול נורא דרמטי ונמתח ב"באטמן", סרט שחושב שהוא מגניב, מרשים, מלהיב ונהדר, הרבה יותר ממה שהוא, כשבפועל אין מספיק דברים טובים בגרסה הזו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
צילומי "הבאטמן" ממשיכים אחרי בדיקת הקורונה החיובית של פטינסון (18.09.20)
שבועיים אחרי שהופסקו בעקבות בדיקת הקורונה החיובית של הכוכב רוברט פטינסון, צילומי הסרט "הבאטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ממשיכים באולפני 'ליבסדן' של האחים וורנר בבריטניה.
הופסקו צילומי "הבאטמן" בעקבות בדיקת קורונה חיובית לרוברט פטינסון (04.09.20)
"באטמן" - טיזר טריילר: מאט ריבס מביים אסתטיקה אפלה בכיכובו של רוברט פטינסון (23.08.20)
צפו בטיזר טריילר לסרט "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון, שיצא לכבוד כנס 'די-סי פאן דום' (DC FanDome), והדבר הכי בולט בו הוא האסתטיקה האפלה במיוחד. הטיזר מתרכז בחידות של 'איש החידה' (פול דנו).
"באטמן": הבמאי מאט ריבס חושף את הבאטמוביל (05.03.20)
הבמאי מאט ריבס ממשיך להלהיב בחשיפות מדודות וחכמות מאחורי הקלעים של "באטמן: איש העטלף" (The Batman) לקראת הסרט בכיכובו של רוברט פטינסון.
"באטמן" של מאט ריבס: צילומי מבחן מציגים את רוברט פטינסון בחליפת העטלף (14.02.20)
צפו בהצצה הראשונה אל מאחורי הקלעים של סרט הקומיקס-פעולה "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובם של רוברט פטינסון, זואי קרביץ, פול דנו, ג'פרי רייט וקולין פארל.
"הג'נטלמנים" - ביקורת: לנו ולצ'ארלי הנאם מגיע יותר (23.01.20)
בתריסר השנים האחרונות ביים גאי ריצ'י סרטים בסגנון אחר וחוזר כאן ב"הג'נטלמנים" לעולם הפשע האלים עם אנשים בעלי כינויים שהוא כל כך אוהב, רק שאין לו מה לחדש. לצ'ארלי הנאם ולנו מגיע יותר טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הג'נטלמנים" - טריילר 2: גאי ריצ'י מתעל את "סנאץ'" ו"לוק סטוק" (24.12.19)
סרט הפשע הקומי "הג'נטלמנים" של גאי ריצ'י התחדש בטריילר שני שממשיך להדגיש את שובו של הבמאי הבולט לשורשיו מ"סנאץ'" ו"לוק, סטוק ושני קנים מעשנים", אחרי שוברי הקופות הסטנדרטים יותר שעשה בשנים האחרונות.
"הג'נטלמנים" - טריילר: מתיו מקונוהיי מנסה למכור אימפריית סמים אצל גאי ריצ'י (03.10.19)
סרט הפשע "הג'נטלמנים" (The Gentlemen) נושא על פי הקדימון טריילר הראשון שלו את החותם היחודי של הבמאי שלו, גאי ריצ'י
"דמבו" - ביקורת #3 (02.04.19)
בסרט "דמבו" המחדש את המקור המצויר מ-1941, השפה הקולנועית של טים ברטון אפלה כהרגלה, ולכן קשה לי לומר שהסרט מתאים בכלל לילדים, מה שמותיר את גל סדלינסקי לתהות למי הוא כן מתאים. ביקורת סרט.
"דמבו" - ביקורת #2 (28.03.19)
"דמבו" הוא כנראה הסרט עם הכי הרבה תקריבים לעיני פילים שתראו אי פעם, ומרגישים שאי שם מסתתר לו סרט שטים ברטון היה רוצה לעשות ולפרוץ מתוכו ללא הרסן של "סרט דיסני". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"דמבו" - ביקורת #1 (28.03.19)
"דמבו", גרסת הלייב אקשן לסרט המצויר הרביעי של וולט דיסני שיצא ב-1941, הוא סרט ילדים מקסים שמצליח להחזיר את האמונה שהבמאי טים ברטון עוד יכול להוציא תחת ידיו סרט טוב. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 37- "חלומה של קסנדרה" (2007) (08.12.18)
אחים (ולא אחיות, לשם שינוי) עומדים במרכז "חלומה של קסנדרה" של וודי אלן, אשר אותם מגלמים יואן מקגרגור וקולין פארל. סקירה מלאה על הסרט שבו גם מופיעים היילי אטוול, סאלי הוקינס וטום וילקינסון, מאת יונתן דורון.
"אלמנות" - ביקורת #1 (15.11.18)
"אלמנות" של סטיב מקווין בכיכובה של ויולה דיויס, מצליח להיות, רוב הזמן, סרט מתח-אקשן אינטליגנטי ומרתק, ששם דגש על הדרמה יותר מאשר על הפעולה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
שוברי קופות 06.08.12: "זיכרון גורלי" אינו משתווה ל"עלייתו של האביר האפל" (06.08.12)
"עלייתו של האביר האפל" נשאר לאחוז במקומו בצמרת טבלת שוברי הקופות גם בסוף השבוע השלישי שלו בבתי הקולנוע בארה"ב, ובמהלך השבוע גם הפך לסרט השלישי-הכי-מהיר להרוויח 300 מיליון דולרים בארה"ב לבדה.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.
"זיכרון גורלי" - טריילר מלא (02.04.12)
טריילר לחידוש "זיכרון גורלי" בכיכובו של קולין פארל בנעליים של ארנולד שוורצנגר כגבר המתחבט בין זיכרונו שלו לבין אירועי העבר האמיתיים שרודפים אותו.
הדרך חזרה - ביקורת (13.10.11)
"הדרך חזרה" הוא אך ורק סרט מסע של קבוצת אסירים שנמלטים מגולאג בסיביר, כל הדרך אל הודו - המציג את כוח ההישרדות של האדם, הרצון המדהים לחיים. יונתן דורון מבקר.
שוברי קופות 22.08.11: החדשים מאכזבים, "העזרה" מטפסת לפסגה (22.08.11)
"העזרה" מטפס למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, וזוכה להקדמה בתאריך היציאה בישראל; "כוכב הקופים: המרד" מחליף אותו במקום השני; והחדשים הופכים לפלופים.
שוברי קופות 11.07.11: "רובוטריקים 3" שומר על הפסגה; "איך להיפטר מהבוס" מצליח יפה (11.07.11)
סרט הפעולה התלת מימדי "רובוטריקים 3" הצליח לשמור על המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, בעוד סרטי הקומדיה "איך להיפטר מהבוס" ו"שומר גן החיות", התחרו בינהם על המקום השני.
שוברי קופות 24.01.11: "קשר לא מחייב" עם פורטמן וקוצ'ר פותח לא רע (24.01.11)
בהוליווד הסתובב חשש לקראת סוף השבוע האחרון כי "קשר לא מחייב" הולך להיות 'פלופ' רציני, ולהעיב על ההצלחה המהדהדת של פורטמן.
רוברט פטינסון ל"קוסמופוליס" של קרוננברג (11.01.11)
רוברט פטינסון, תפס את התפקיד הראשי בדרמה "קוסמופוליס", המבוססת על ספר באותו השם מאת דון דלילו.
קולין פארל מבוקש עבור "זיכרון גורלי" (13.11.10)
סוני הציעו לפארל להצטרף לעיבוד מחדש של "זיכרון גורלי", אשר במקור כיכב בו ארנולד שוורצנגר.
קווין ספייסי נזהר מ"בוסים נוראים" (29.06.10)
קווין ספייסי מנהל מגעים להצטרף לקומדיה גדושת הכוכבים, "בוסים נוראים", לצד ג'ניפר אניסטון, קולין פארל, וג'ייסון בייטמן.
ביקורת: מופע הפלאים של ד"ר פרנסוס (20.05.10)
גיליאם לא רק כותב תסריט נהדר עם שותפו צ'ארלס מק'קוון, אלא יוצר עולם דמיון עשיר, יפהפה ואסתטי שמתובל בהומור גיליאמי להפליא.
קולין פארל ומריון קוטיאר ל"קוסמופוליס" של דיויד קרוננברג (15.05.10)
קולין פארל ומריון קוטיאר יככבו במותחן של דיויד קרוננברג, "קוסמופוליס", על פי ספרו של דון דלילו באותו השם.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ד', שחקנים (10.11.09)
חלקו הרביעי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקנים, מהאריסון פורד, דרך טום קרוז ומל גיבסון, וכלה ביו ג'קמן ומאט דיימון.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול