חדשות אודות
כריסטיאן בייל

Christian Bale

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ת'ור: אהבה ורעם" - ביקורת #2: ת'ור חוזר אינפנטילי מתמיד, אבל גם חביב (16.07.22)
הבמאי טייקה ואיטיטי חוזר עם הטרלול שלו גם לסרט "ת'ור: אהבה ורעם" ולוקח אותו צעד אחד קדימה. הוא כלל בסרט הרבה רגעים טובים ויפים, אבל לעיתים הסרט מרגיש אינפנטילי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"תור: אהבה ורעם" - ביקורת: קומדיה מצחיקה ופרועה (08.07.22)
"תור: אהבה ורעם" מפגיש בפעם השניה בין הבמאי טייקה ווייטיטי לכוכב כריס המסוורת' סביב עלילות הגיבור המארוולי. הסרט סובל מפגמים רציניים, אבל זה לא מפריע לו להיות הסרט המהנה ביותר של מארוול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"תור: אהבה ורעם" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי ו... נטלי פורטמן חוזרים (19.04.22)
"תור 4: אהבה ורעם" ממשיך ישירות מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק", ותור של כריס המסוורת' ממשיך להסתובב עם חבריו "שומרי הגלקסיה", בעוד הוא מחפש שלווה פנימית לעצמו. אבל לאויב גור הטובח באלים יש תוכניות אחרות בשבילו.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
ליהוקי אולסטאר ל"אל תסתכלו למעלה" בנטפליקס: די'קפריו, סטריפ, היל, שאלאמה, גרנדה ובלאנשט (15.10.20)
ליהוק אולסטאר של השורה הראשונה באמת לסרט הסאטירה "אל תסתכלו למעלה" (Don't Look Up) של אדם מקיי בנטפליקס: ליאונרדו די'קפריו, מריל סטריפ, ג'ונה היל, טימותי שאלאמה, אריאנה גרנדה, קייט בלאנשט, הימש פאטל ומת'יו פרי מצטרפים לג'ניפר לורנס.
"פורד נגד פרארי" - ביקורת #3: סוחף ומהנה עם סצינות מיותרות (16.11.19)
"פורד נגד פרארי" מתחיל טוב מאוד בצלילה עמוקה לתוך עולם הרכב, אך מתלכלך בסצינות מיותרות שנועדו לנפח את העלילה ללא צורך. ובכל זאת, מדובר בסרט סוחף ומהנה לצפייה על המסך הגדול. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פורד נגד פרארי" - ביקורת #2: לכריסטיאן בייל סיכוי טוב באוסקר (14.11.19)
יש בסרט "פורד נגד פרארי" בן השעתיים וחצי של ג'יימס מנגולד הרבה מנועים, צמיגים, נהגים וגברים בחליפות. בחלק גדול מהסרט רואים מישהו נוהג אבל זה לא שעמם את יונתן דורון. ביקורת סרט.
"פורד נגד פרארי" - ביקורת פסטיבל חיפה (13.10.19)
"פורד נגד פרארי" פתח את פסטיבל חיפה 2019 והציע אמנם סצינות מירוץ מותחות ועשויות היטב, אך גם אוירה קלילה ומשועשעת. ביקורת סרט מאת אלי שגב.
"פורד נגד פרארי" - טריילר 2 מתורגם: כריסטיאן בייל ומאט דיימון במירוץ לאוסקר (18.09.19)
סרט הביוגרפיה "פורד נגד פרארי" של ג'יימס מנגולד הלך והגדיל את הציפיות ממנו ככל שהזמן חלף, ועכשיו הוא מתחדש בקדימון טריילר שני ומתורגם.
"פורד נגד פרארי" - טריילר מתורגם: ג'יימס מנגולד מביים את כריסטיאן בייל ומאט דיימון (03.06.19)
סרט הביוגרפיה "פורד נגד פרארי" של ג'יימס מנגולד מסקרן בגלל שהוא הראשון של מנגולד אחרי "לוגאן" עטור השבחים, ובגלל שמככבים בו כריסטיאן בייל ומאט דיימון.
תחזית לזוכים באוסקר 2019 (17.02.19)
לקראת טקס הענקת פרסי האוסקר 2019, יונתן דורון בוחן את הסיכוים של הסרטים לזכות בקטגוריות השונות: האם "הספר הירוק" יהיה הסרט החמישי בהיסטוריה שיזכה בקטגורית הסרט הטוב על אף שאינו מועמד לפרס הבימוי?
"סגן הנשיא" - ביקורת (12.01.19)
בסרט "סגן הנשיא" על דיק צ'ייני יש הבלחות של רגעים מוצלחים, בעיקר הקומיים והסאטיריים, כמצופה מהבמאי של סרטים בכיכובו של ויל פארל, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט מבולגן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הטבח בקולנוע בקולורדו: כל הפרטים (23.07.12)
על פי החשד, ג'יימס הולמס בן ה-24, נכנס לאולם קולנוע שהקרין את "עלייתו של האביר האפל", והחל לירות בתת-מקלע לעבר יושבי האולם. סיפור הטבח המלא שהוביל למותם של 12 אנשים, בינהם ילדה בת 6.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #3 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא סרט שעשוי טוב אבל אינו סרט טוב: הסאונד מדהים, כריסטיאן בייל מוצלח בתפקיד הראשי, וגם: המוסיקה המוצלחת של הנס זימר רועמת במהלך 160 דקות לפחות מתוך 167 דקות הסרט. יונתן דורון מבקר.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #2 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל", שלא כהרגלם של סרטי המשך, מקפיץ את הטרילוגיה כמה וכמה דרגות מעלה. זהו סרט מעולה וחובה לצפיה ב-IMAX. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #4 עם יותר אקשן וחורבן (20.06.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר רביעי - בדיוק כשחשבנו שהקודם הוא האחרון. ועכשיו יש גם יותר אקשן וחורבן.
"עלייתו של האביר האפל" - 7 פוסטרים חדשים (22.05.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בפוסטרים רשמיים, ביניהם הפוסטר שעשוי ללוות את הסרט בבתי הקולנוע ברחבי העולם. למה המעריצים מגחכים, אם כך?
"אלכס קרוס" - תמונות - מתיו פוקס מ"אבודים" מפחיד (21.05.12)
סרט הפשע "אלכס קרוס" של במאי "מהיר ועצבני", רוב כהן, ובכיכובם של טיילר פרי, מתיו פוקס מ"אבודים", ז'אן רנו ואדוארד ברנס, התחדש בתמונות ראשונות. מובטח שלא ראיתם את מתיו פוקס מפחיד כל כך מעולם.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #3 לסרט ההמשך "האביר האפל 2" (01.05.12)
"עלייתו של האביר האפל" - "האביר האפל 2" אם תרצו - הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר שלישי רשמי ואחרון שיופץ לבתי הקולנוע בארה"ב.
"רעב" - ביקורת (18.03.12)
"רעב" אינו מציג מבנה עלילתי שגרתי, אך באמצעות ריאליזם בלתי מתפשר של הבמאי סטיב מקווין ומחויבות יוצאת דופן מצד הכוכב שלו מייקל פסבנדר מתקבלת תוצאה מאלפת. אלי שגב מבקר.
נטלי פורטמן חוזרת אחרי הלידה והאוסקר: שני פרויקטים עם טרנס מאליק (12.02.12)
השחקנית זוכת האוסקר נטלי פורטמן חוזרת להופיע על המסך הגדול אחרי חופשת הלידה, והתחייבה לשני פרויקטים של טרנס מאליק: "אבירי הספלים" ו"ללא חוק".
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #2 (20.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, טום הארדי, אן האת'וואי וגארי אולדמן, התחדש בקדימון שני.
פוסטר חדש ופרטי עלילה חדשים על "עלייתו של האביר האפל" (11.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" החותם את הטרילוגיה של כריסטופר נולן וכריסטיאן בייל עם "באטמן", התחדש בפוסטר-טיזר חדש, ועל הדרך, התחיל לצבור פרטים חדשים על העלילה
תמונה ראשונה של אן האת'וואי בתור "אשת החתול" (09.08.11)
הפרק השלישי בסדרת סרטי הבאטמן של כריסטופר נולן, התחדש בתמונה חדשה וראשונה של אן האת'וואי בתור סלינה קייל - היא אשת החתול (קאטוומן) בקומיקס.
"עלייתו של האביר האפל" - טיזר הצצה ראשונה (19.07.11)
"עלייתו של האביר האפל" בבימויו של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי, ג'וזף גורדון-לויט, הוא כרגיל אצל נולן, בלי הרבה פרטי עלילה.
פוסטר ראשון לסרט "עלייתו של האביר האפל" (13.07.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל", השלישי שמביים כריסטופר נולן בסדרת באטמן-האביר-האפל, התחדש בפוסטר-טיזר ראשון, ברוח סרטו הקודם "התחלה".
תמונה ראשונה מתוך "עלייתו של האביר האפל": טום הארדי בתור 'ביין' (22.05.11)
הסרט צפוי לעלות לאקרנים היכן-שהוא ביולי 2012, ומככבים בו כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי כמובן, ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר.
מקבץ המלצות סינמטקים 03.03-09.03.11 (03.03.11)
השבוע בהמלצות הסינמטקים שלנו, שבוע קולנוע אירי, סרט ישראלי על רבקה פלוך, וזוכה שני פרסי האוסקר - "פייטר".
הוכרזו הזוכים בפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" הטוב ביותר; זכה בשלושה פרסים נוספים (28.02.11)
נטלי פורטמן וכריסטיאן בייל חזרו בהתאם לציפיות עם פסלון הביתה, אך ההפתעה הגדולה היתה ש"אומץ אמיתי" יצא בידיים ריקות, על אף 10 המועמדויות שלו.
הימורים לאוסקר 2011 (24.02.11)
"נאום המלך" צפוי לזכות בפרס הסרט, למרות שעד היום אהבו באוסקר סרטים תקופתיים כמועמדים אך לא כזוכים; ולמרות שהוא גם מוביל במספר מועמדויות.
קצרים: ז'ולייט בינוש עם קרוננברג; בלייק לייבלי תגלם את קארי בראדשו? ליידי גאגא רוצה את טומיי (19.02.11)
וגם הסדרה גלי הדיחה את אלביס פרסלי משיאו במצעד ה'בילבורד' האמריקאי, מריון קוטיאר ל"עלייתו של האביר האפל", ברק וקנין זוכה בפרס פרלוב ועוד.
הוכרזו המועמדים לפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" מוביל עם 12 מועמדויות (25.01.11)
הסרט "נאום המלך" מוביל את המועמדויות לפרסי האקדמיה - פרס האוסקר - לשנת 2011. עוד בלטו במספר המועמדויות: "הרשת החברתית", "התחלה" ו"פייטר".
אן האת'וואי וטום הארדי הצטרפו ל"עלייתו של האביר האפל" (20.01.11)
האת'וואי תגלם את סלינה קייל, הידועה אולי יותר בתור 'אשת החתול'; הארדי יגלם את 'ביין' וכריסטיאן בייל, חוזר כמובן לגלם את באטמן בשלישית.
הזוכים בפרסי גלובוס הזהב 2011: "הרשת החברתית" קטף 4 פרסים (16.01.11)
רשימת כל הזוכים בטקס גלובוס הזהב לשנת 2011: "גלי" הזוכה הגדולה בטלויזיה, ו"אימפריית הפשע" מיד אחריה.
ביקורת: פייטר (31.12.10)
סיפור הקריירה של המתאגרף במשקל קל-בינוני מיקי וורד, כשאחיו-למחצה דיקי מתפקד כמאמן שלו. יונתן דורון מרוצה ממשחק, תסריט ובימוי טובים.
קדימונים חדשים: "שותפה לחדר", "הדילמה", "המתאגרף" ועוד (19.09.10)
סרטים רבים התחדשו בקדימונים ראשונים ונוספים. הציצו בחדשים של וינס ווהן, קווין ג'יימס, לייטון מיסטר, קווין ספייסי ואחרים.
הסרטים המצליחים ביותר בהיסטוריה (29.05.10)
"אליס בארץ הפלאות" בדיוק נכנס לשישיית הסרטים הכי מצליחים בהיסטוריה, וזו סיבה מצוינת לסקור את כל השישה ברשימה הזו.
בייל מצטרף לדרמה רומנטית יחד עם ברדם ומק'אדמס (05.02.10)
היוצר טרנס מאליק, שעושה סרט פעם בכמה שנים טובות, צירף לפרויקט הבא ונטול השם בינתים שלו את כריסטיאן בייל, חביאר ברדם, רייצ'ל מק'אדמס ואולגה קורילנקו.
ביקורת: אויבי הציבור (08.07.09)
"אויבי הציבור" אינו הסרט הראשון על הפושע ג'ון דילינג'ר, שהפך לגיבור בעיני הציבור האמריקאי בשנות ה-30 של המאה העשרים, וקשה להמליץ דווקא עליו.
שוברי קופות 06.07.09: רובוטריקים 2 ועידן הקרח 3 בתיקו (06.07.09)
על פי הערכות כרגע, "עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים" ו"רובוטריקים 2: הנקמה" הגיעו לשיויון בהכנסות מהקופות בארה"ב בסוף השבוע האחרון.
איימי אדמס מצטרפת לוולברג ולבייל (01.07.09)
איימי אדמס במגעים סופיים להצטרף לצמד המסוקסים כריסטיאן בייל ומארק וולברג בסרט "הלוחם".
ביקורת: שליחות קטלנית 4 - ההתעוררות (04.06.09)
סרט ממוצע, עם שחקן שמשחק טוב מחד, ושחקן שמשחק רע מאידך, כשבאמצע חורי עלילה ומוזרויות אחרות שכמות כמו שלהן לא ראיתם זמן רב.
כריסטיאן בייל מצטרף למארק וולברג ב"מתאגרף" (22.04.09)
כריסטיאן בייל מחליף את מאט דיימון ואת בראד פיט, ונכנס לנעליו של דיקי ארלנד, אחיו הסורר של המתאגרף "האירי" מיקי וורד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול