חדשות אודות
ריאן ריינולדס

Ryan Reynolds

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"לשחרר את גאי" - ביקורת #2: ריאן ריינולדס הוא ליהוק מושלם לסרט הזה (07.09.21)
לא כל החלקים בסרט "לשחרר את גיא" עשויים במידתיות, אבל הליהוק המושלם לתפקיד הראשי של ריאן ריינולדס, חסך לבמאי שון לוי חצי מהעבודה של גיבוש הסרט למשהו קוהרנטי. הסרט שומר על קצב ועניין לכל אורכו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"לשחרר את גאי" - ביקורת #1: בידור, קלילות והנאה (13.08.21)
"לשחרר את גאי" הוא סרט מבדר, משעשע פה ושם, שנועד בראש ובראשונה למעריצי ריאן ריינולדס. הסרט וההומור שבו -כולל השירים בפסקול- הם בני דמותו של ריאן ריינולדס והפרסונה הקולנועית שלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"שומר הראש ואשת המתנקש" - טריילר: הפעם ריאן ריינולדס עוזר לסמואל ל. ג'קסון להציל את סלמה הייק (15.04.21)
בטריילר של סרט הפעולה "שומר הראש ואשת המתנקש", שוב דמותו של ריאן ריינולדס כשומר הראש נאלצת לשתף פעולה עם המתנקש דריוס קינקייד (סמואל ל. ג'קסון) כדי להגן עליו, והפעם גם על אישתו סוניה (סלמה הייק), אלופת הונאה בינלאומית.
"דדפול 3" יוצא לדרך עם צמד תסריטאיות זוכות אמי (21.11.20)
בצעד ראשון שנעשה ב"דדפול 3" תחת שלטונם של דיסני המשפחתיים, סרט ההמשך שעשוי גם הוא להיות למבוגרים בלבד כמו קודמיו שוכר את התסריטאיות האחיות והשותפות זוכות האמי וונדי מולינו וליזי מולינו-לוגלין (סדרת האנימציה "ההמבורגרים של בוב").
"לשחרר את גיא" ו"רצח על הנילוס" נדחים ל-2021 ומשאירים את "וונדר וומן 1984" אחרונה (06.11.20)
דיסני דוחה ל-2021 את סרט הפעולה הקומי "לשחרר את גיא" עם ריאן ריינולדס ואת סרט המיסתורין "רצח על הנילוס" עם גל גדות וקנת' בראנה. המהלך מותיר את שנת 2020 עם סרט בתקציב גדול יחיד: "וונדר וומן 1984".
במאי "אייסמן" אריאל ורומן מפתח סדרה על יצחק רבין, "המנהיג" (25.10.20)
הבמאי יליד-ישראל שפועל בהוליווד אריאל ורומן ("אייסמן", "קרימינל") מפתח סדרת טלויזיה בת 6 חלקים על יצחק רבין, בשם "המנהיג". הסדרה מתוארת בתור "מיני 'הכתר' ישראלית", ותספר את קורות חייו של רבין מאז שהיה לוחם במחתרות עד לראשות הממשלה של המדינה.
"לשחרר את גיא" - טריילר 2 מתורגם: ריאן ריינולדס חוטף הרבה בתוך משחק וידאו (06.10.20)
צפו בטריילר השני והמתורגם לקומדיה "לשחרר את גיא" של שון לוי ("לילה מוטרף במוזיאון", "לדפוק התמחות") בכיכובו של ריאן ריינולדס ("דדפול"), שם הוא מגלם דמות רקע במשחק וידאו שמחליטה לשכתב את הסיפור ולהפוך לגיבור.
"הקרודים 2" - טריילר מתורגם ומדובב: המשפחה הפרה-היסטורית פוגשת משפחה יותר מודרנית (26.09.20)
צפו בטריילר הראשון בגרסה המתורגמת או המדובבת לעברית של סרט האנימציה "הקרודים 2: עידן חדש" מבית דרים-וורקס, אשר מחזיר למסך את המשפחה הפרה-היסטורית בקולם (במקור האנגלי) של ניקולס קייג', ריאן ריינולדס ואמה סטון, כשהם נתקלים במשפחה אחרת הנקרא 'בטרמן'.
ריאן ריינולדס ושון לוי לסרט מסע בזמן אחרי שיתוף הפעולה ב"לשחרר את גיא" (26.04.20)
השחקן ריאן ריינולדס והבמאי שון לוי יחזרו לשתף פעולה בדרמת מסע בזמן נטולת שם כרגע, אחרי שעבדו יחד בסרט הפנטסיה הקומי "לשחרר את גיא". את התסריט כתב ג'ונתן טרופר מ"באנשי" ומ"מכאן אני ממשיך".
מה מצפה לנו בקולנוע ב*עשור* הקרוב? (24.12.19)
יונתן דורון אסף שמות של סרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע ב-12 החודשים הקרובים סביב עבודתו על סיכום העשור הנוכחי, ואז הוא החליט לעזוב את רשימת הסרטים הרגילה, ולבחון מה מצפה לנו בעשור של 2020-2029? טור קורע מצחוק.
"לשחרר את גיא" - טריילר מתורגם: ריאן ריינולדס מנסה להציל את עולם משחק הוידאו שלו (10.12.19)
בקומדיה "לשחרר את גיא" לא חוששים ללעוג לאולפנים שלהם כבר בשניה הראשונה של הטריילר: [סוג של ספוילר לפניכם] "מהאולפנים שהביאו לכם את 'היפה והחיה', 'אלאדין', 'מלך האריות'. פעמיים." צפו עכשיו.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ג': השחקנים (17.11.19)
יונתן דורון סוקר את השחקנים הפורצים של העשור החולף של 2010 עד 2019, ובינהם מייקל פסבנדר, אוסקר אייזק, דונל גליסון, אדם דרייבר ואחרים.
"מחתרת השישה" - טריילר 2 מתורגם: מייקל ביי וריאן ריינולדס חורכים את הדרכים באיטליה (17.11.19)
גם בטריילר השני של סרט הפעולה "מחתרת השישה" בבימויו של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס הבלאגן חוגג והמכוניות חורכות את הכבישים ומעיפות כל דבר שאפשר, ואם אפשר שכל זה יהיה באיזורי התיירות הידועים של איטליה אז למה לא?
"מחתרת השישה" - טריילר מתורגם: מייקל ביי עושה "בחורים רעים" עם ריאן ריינולדס (02.10.19)
סרט הפעולה "מחתרת השישה" של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס התחדש בקדימון טריילר רשמי שמנסה להדגיש כמה הסרט הזה הוא כיף של פיצוצים ובלאגן כמו "בחורים רעים".
"פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" - ביקורת #2 (14.05.19)
העלילה של "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" מכוונת לקהל הצעיר, אינה מתוחכמת ודי משעממת למבוגרים. כמובן, זה לא ימנע מילדים להנות ממנו מאד. הדבר הבולט ביותר לטובה הוא האנימציה הממוחשבת שהיא מפעימה ומיוחדת. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" - ביקורת (10.05.19)
"פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" הוא סרט שרואים את הפוטנציאל שלו לכל אורכו, אבל הוא לא מתממש אפילו לרגע אחד. מה שנשאר הוא סרט בינוני, משעמם יותר ממשעשע. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"דדפול 2" - ביקורת (17.05.18)
"דדפול 2" עם ריאן ריינולדס הוא סרט המשך שמוכיח שאם עושים משהו מיוחד ממש טוב - הוא יוצא מצוין גם בפעם השנייה. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
סיכום קיץ 2012: קיץ של תלת מימד, לא של קהל או כוכבים (08.09.12)
קיץ 2012 אולי יכול להיחשב קיץ 'טוב' בארה"ב, אם מסתכלים על הרווחים ולא על נוכחות הקהל. מדוע פחות קהל מבקר בקולנוע?
"טעון הגנה" - ביקורת (16.02.12)
הקצב בחלקו הראשון של הסרט מצוין, וגם ריאן ריינולדס מוצלח, אך בהמשך מאבד הסרט כיוון והצילום והעריכה הבלתי נסבלים לכל אורכו, משתלטים. יונתן דורון מבקר.
"לא תשכח" שובר שיא ולנטיינז דיי (16.02.12)
סרט הרומנטיקה "לא תשכח" שובר שיא לחג הולנטיינז דיי שחל באמצע שבוע, משגרף 11.6 מיליון דולרים ביום שלישי האחרון בארה"ב והביס את "היצ'".
שוברי קופות 13.02.12: הצלחה מפתיעה מכל הבחינות (13.02.12)
זו רק הפעם השניה בהיסטוריה שארבעה סרטים עלו לאקרנים בסוף שבוע בארה"ב, וגרפו למעלה מ-20 מיליון דולרים לקופתם.
האחים וורנר מקפיאים את "אקירה" (10.01.12)
אולפני האחים וורנר הקפיאו את הליכי הפרה-פרודקשן של העיבוד האמריקאי של "אקירה" בבימויו של גיום קולט-סרה, ככל הנראה בגלל עניינים כספיים.
שוברי קופות 08.08.11: "כוכב הקופים: המרד" מתברג לחמישיה המובילה של אוגוסט (08.08.11)
"כוכב הקופים: המרד" פתח עם 54 מיליון דולרים שהכניסו אותו למקום החמישי בטבלת הפתיחות הטובות ביותר לחודש אוגוסט; למרות שההפרש ניכר מרווחי "כוכב הקופים" של 2001.
גרין לנטרן - ביקורת (05.08.11)
בלי המורכבות של סרטי ה'מן', ניתן לסמן וי על סרט חנונים קיצי, קליל ומוכר, עם ירוק זרחני דומיננטי ברקע. יואב מלמד מבקר.
שוברי קופות 20.06.11: "גרין לנטרן" חלש; לאמריקאים נמאס מסרטי קומיקס? (20.06.11)
רק לפני שלושה שבועות פתח "X-מן: ההתחלה" עם 55.1 מיליון דולרים וזה נחשב אז לפתיחה בינונית ומאכזבת, כך שהעובדה ש"גרין לנטרן: מגן היקום" לא הצליח אפילו להגיע לסכום זה היא עגומה.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
קדימון שני ומתורגם לסרט "גרין לנטרן" (עודכן) (06.05.11)
ריאן ריינולדס מגלם טייס חיל האויר האמריקאי, שחייזר גוסס מעניק לו טבעת כוח מיוחדת המעניקה לו שליטה על העולם הפיזיקלי, במטרה שיהיה יורשו.
איש האפקטים של "אקס-מן" יביים את "דדפול" (17.04.11)
רט ריס ופול ורניק שכתבו את "ברוכים הבאים לזומבילנד", כתבו גם את התסריט לסרט זה, שריאן ריינולדס הופיע עם דמותו בסרט "אקס-מן המקור: וולברין".
פוסטרים חדשים לדמויות "גרין לנטרן" (31.07.10)
זוהי הופעת הבוכרה של בלייק לייבלי בתור קרול פריס, פיטר סארסגארד בתור הקטור האמונד, ומארק סטרונג בתור סינסטרו.
תסריטאי "גרין לנטרן" כותבים את הפרק השני ואת "הפלאש" (13.06.10)
גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים הוצבו כדי לכתוב גם את "גרין לנטרן 2" שנה לפני שהראשון יוצא לאקרנים, כמו גם סרט לדמות "הפלאש".
סנדרה בולוק וריאן ריינולדס מתאחדים שוב ב"מבוקשים" (08.06.10)
צמד כוכבי "ההצעה" יאחדו כוחות שוב גם עם יוצרי אותו הסרט: אן פלטשר על הבימוי, פיט צ'ירלי על התסריט, ודיויד הוברמן וטוד ליברמן על ההפקה.
קדימון ל"איש הנייר" עם ריאן ריינולדס וג'ף דניאלס (13.04.10)
הסרט מספר על סופר מצליח לשעבר (ג'ף דניאלס) שחברו היחיד הוא גיבור על בדמיונו (ריאן ריינולדס), עד שהוא פוגש בנערה תיכוניסטית (אמה סטון).
ריאן ריינולדס וג'ייסון בייטמן "מתחלפים" (13.03.10)
שורת סרטי חילופי הגופות עומדת לתפוח בעוד אחד: השחקנים ריאן ריינולדס וג'ייסון בייטמן יככבו יחד בקומדיה חדשה בז'אנר: "מתחלפים".
"גרין לנטרן" יעלה בתלת מימד (05.03.10)
אולפני האחים וורנר הכריזו רשמית כי "גרין לנטרן" של מרטין קמפבל ו"סאקר פאנץ'" של זאק סניידר, יעלו לאקרנים בתלת מימד.
טים רובינס הצטרף ל"גרין לנטרן" (10.02.10)
הבמאי מרטין קמפבל גייס השחקן הותיק טים רובינס לגלם את הסנטור האמונד, בסרט מבוסס הקומיקס "גרין לנטרן", לצידם של ריאן ריינולדס ופיטר סארסגארד.
הקדימון הרשמי של "קבור" עם ריאן ריינולדס (24.01.10)
הסרט מספר על קבלן פרטי בעיראק, שנחטף ומתעורר בתוך ארון קבורה אי שם במדבר, כשבידיו רק מכשיר טלפון סלולרי, נר, וסכין. כמעט כל הסרט מתרחש בין כותליו של ארון הקבורה.
מארק סטרונג מצטרף ל"גרין לנטרן" (17.01.10)
סטרונג מנהל מגעים לגלם רשע נוסף על פיטר סארסגארד, בסרט "גרין לנטרן". את הסרט יביים מרטין קמפבל על פי תסריט שכתבו גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים.
פיטר סארסגארד יהיה הרשע של "גרין לנטרן" (13.01.10)
כוכב "לחנך את ג'ני", פיטר סארסגארד, מנהל מגעים מתקדמים להיות הרשע המוביל בסרט "גרין לנטרן". את הסרט יביים מרטין קמפבל על פי תסריט שכתבו גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים.
בלייק לייבלי תככב ב"גרין לנטרן" (09.01.10)
בלייק לייבליכוכבת "אחת שיודעת", בלייק לייבלי, תגלם את מושא אהבתו של ריאן ריינולדס ב"גרין לנטרן". את הסרט יביים מרטין קמפבל על פי תסריט של גרג ברלנטי ומארק גוגנהיים.
תסריטאי "זומבילנד" יכתבו את "דדפול" (09.01.10)
תסריטאי סרט האימה הקומי "ברוכים הבאים לזומבילנד", רט ריס ופול ורניק, נשכרו לכתוב את "דדפול", הספין-אוף ל"אקס- מן המקור: וולברין" בכיכובו של ריאן ריינולדס.
גרין לנטרן יוצא מאוסטרליה ומגייס את ג'קי ארלי היילי? (17.10.09)
אולפני האחים וורנר מבטלים את צילומי "גרין לנטרן" באוסטרליה, וככל הנראה מחזירים אותם ליבשת אמריקה. ושמועות טוענות כי רורשאך מ"השומרים" יככב גם כאן.
ריינולדס יתלבש כמו אישה (17.10.09)
הצעת התסריט של אלן לוב לקומדיה רומנטית אשר ריאן ריינולדס התחייב לככב בה, תזכה למימון מאולפני Working Title. יתלבש כמו אישה כדי לזכות באישה.
ריאן ריינולדס נבחר להיות הגרין לנטרן (11.07.09)
השחקן ריאן ריינולדס נבחר לגלם את האל ג'ורדן, הידוע יותר בתור גיבור-העל, ה"גרין לנטרן", בסרט הגדול הבא של אולפני האחים וורנר.
ריאן ריינולדס יככב בתוך ארון קבורה (25.06.09)
ריינולדס מיועד לדרמה פסיכולוגית, שיביים הבמאי הספרדי, רודריגו קורטז, על פי תסריט של כריס ספרלינג.
ביקורת: ההצעה (23.06.09)
אין בסרט קטע בלתי נשכח או רעיון מקורי שיהפכו אותו למשהו מעבר לסרט שגרתי. בכלל, אין יותר מדי דברים מקוריים בסרט שמתחיל בהוצאת ספרים במנהטן.
שוברי קופות 22.06.09: "בדרך לחתונה" עדין חזק; "ההצעה" עקף (22.06.09)
הסרט בכיכובם של סנדרה בולוק וריאן ריינולדס חטף את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות מסוף השבוע.
ספין-אוף גם ל"דדפול" (06.05.09)
ספין אוף של "דדפול" כבר נכנס לפיתוח וריאן ריינולדס בענין לחקור את עברה של הדמות.
ביקורת: אקס-מן המקור: וולברין (29.04.09)
למרות שהסרט מתהדר במספר רב של שמות ופרצופים מוכרים, אין בכך בכדי לעשותו למוצלח, או אף מהנה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים