חדשות אודות
ליאור אשכנזי

Lior Ashkenazi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"גולדה" - ביקורת #3: לגלות נרטיב מעט שונה ממה שחינכו אותנו (04.09.23)
איכויות הבימוי של גיא נתיב בהחלט נוכחות בסרט "גולדה" וישנם מספר קטעים מאוד סוחפים ואפקטיביים, אך הוא נופל לא מעט לסחטנות רגשית ושימוש מיותר בטריקים קולנועיים עם מטאפורות צולעות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"גולדה" - ביקורת #2: מרשים חזותית ובעייתי משאר הבחינות (28.08.23)
הבעיה העיקרית של הסרט "גולדה" שביים גיא נתיב, היא שאין לגולדה שום סיפור חיים כאן. זר שיצפה בסרט לא יבין ולא ידע מי זאת באמת וישראלי שיצפה בסרט ירגיש חוסר יכולת להתחבר אליה רגשית. ביקורת סרט מאת יונתן גת.
"גולדה" - ביקורת פסטיבל ירושלים: משעמם ועם בחירות תסריטאיות רעות (19.07.23)
"גולדה" של הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב, מבקש לבחון את דמותה של ראשת הממשלה הרביעית של מדינת ישראל, גולדה מאיר, אולם הבעיה היא שהוא מקרטע ברמה הקולנועית ומוטה ברמה האידאולוגית. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
פסטיבל ירושלים 2023 יפתח עם "גולדה" וינעל עם זוכה קאן "אנטומיה של נפילה" (07.06.23)
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2023 יפתח עם הסרט "גולדה" של גיא נתיב הישראלי ובכיכובה של הלן מירן בתור ראש ממשלת ישראל גולדה מאיר, וינעל עם זוכה פסטיבל קאן 2023 "אנטומיה של נפילה" של ז'וסטין טרייה הצרפתיה.
"גולדה" של גיא נתיב עם הלן מירן בתור גולדה מאיר לפסטיבל ברלין 2023 (14.01.23)
הסרט הבריטי "גולדה" בכיכובה של זוכת האוסקר הלן מירן בתור ראש ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר ובבימויו של הישראלי גיא נתיב ("סקין"), יוקרן במסגרת המיוחדת של פסטיבל הסרטים ברלין 2023.
"קריוקי" - ביקורת: כתוב היטב ועם תצוגות משחק מצוינות (29.09.22)
"קריוקי", סרטו הראשון באורך מלא של משה רוזנטל וזוכה 4 פרסי אופיר, מתגלה כיצירה מינימליסטית ומאופקת, כתובה היטב, עם תצוגות משחק מצוינות. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"בוגד" - ביקורת: דרמה פונקציונלית אך אפקטיבית ומותחת (21.09.22)
לסדרה "בוגד" היבטים טכניים אפקטיבים של בימוי, פסקול, עריכה וצילום, שיוצרים מתח כתוצאה משילוב נכון ועדכני של אמצעי המבע שלה, גם אם ברמת הכתיבה אין בשורות גדולות. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2022: "קריוקי" ו"ולריה מתחתנת" מובילים (10.08.22)
האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלויזיה הכריזה על המועמדים לפרסי אופיר 2022, ובינהם מובילים "קריוקי" של משה רוזנטל ו"ולריה מתחתנת" של מיכל ויניק עם 14 מועמדויות כל אחד. בדקו את רשימת המועמדים המלאה.
הסרט הישראלי "קריוקי" נרכש להפצה בארה"ב בידי גרינוויץ' אנטנטיינמנט (03.08.22)
הסרט הישראלי "קריוקי" של משה רוזנטל נרכש להפצה בארה"ב בידי חברת 'גרינוויץ' אנטנטיינמנט' (Greenwitch Entertainment), עם כוונה לעלות לאקרנים שם בתחילת 2023.
הסרטים הישראלים "קריוקי" ו"עונת הארטישוק" יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2022 (20.04.22)
הסרטים הישראלים "קריוקי" של משה רוזנטל ו"עונת הארטישוק" של אורנה רוטנברג יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2022 בניו יורק, ארה"ב. "קריוקי" יתחרה בתחרות העלילתית הבינלאומית, ואילו "עונת הארטישוק" יוקרן במסגרת הקצרים.
המיני-סדרה "הרב" של איתן פוקס עם ליאור אשכנזי נרכשה להפצה בינלאומית (10.08.21)
המיני-סדרה הישראלית שנמצאת בשלבי פיתוח "הרב" של איתן פוקס ("סאבלט", "יוסי וג'אגר") נרכשה להפצה בינלאומית בידי חברת 'מדיה-וואן' (Mediawan) הצרפתית. המיני-סדרה הוצגה במסגרת פורום הפיצ'ינג Co-Pro של פסטיבל סיריז מאניה.
"פגע וברח" - טיזר טריילר: ליאור רז, גל תורן ומורן רוזנבלט מחפשים את רוצחי אישתו בנטפליקס (29.04.21)
צפו בטיזר טריילר המתורגם של סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מככב בתור לוחם עילית-ישראלי לשעבר, שאישתו האמריקאית נהרגת בתאונת פגע וברח בתל אביב, והוא חושד שהפרשה סבוכה משנראה.
הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף (04.03.21)
הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" (Hit and Run) של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מגלם סוכן מוסד לשעבר שאישתו נהרגת בתאונת פגע וברח, ויוצא לחפש את האחראים בעצמו.
קושי בהמשך "בת השוטר" לעונה שניה (25.12.20)
הסתיימו צילומי סרט הביכורים של ליאור אשכנזי, "זרים מושלמים" (08.12.20)
הסתיימו צילומי סרט הביכורים של השחקן ליאור אשכנזי על כיסא הבמאי, "זרים מושלמים", עיבוד מקומי לסרט האיטלקי המצליח באותו השם. בגרסה הישראלית מככבים מורן אטיאס, חנן סביון, גיא עמיר, רותם אבוהב, יוסי מרשק, שירה נאור ואבי גרייניק.
"עשינו את הבלתי יאמן בהשמשת הטנקים": ריאיון עם המעצב האמנותי של "שעת נעילה", ניר אלבה (16.11.20)
בשביל ליצור סדרה כמו "שעת נעילה" צריך לשפץ טנקים, להשיג ציוד צבאי מרמת הטלפון ועד למכשירי האזנה סודיים, וצריך ליצור מוצב צה"לי כמו שהוא נראה היה לפני כמעט יובל. על כל אלה היה אחראי ניר אלבה, המעצב האמנותי של הסדרה, ושאלנו אותו על הכל.
"עשו" - טריילר: ליאור אשכנזי, שירה האס והארווי קיטל בעיבוד לספרו של מאיר שלו (01.11.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה הרוסי-ישראלי "עשו" בבימויו של פאבל לונגין על פי ספרו באותו השם של מאיר שלו, בו מככבים ליאור אשכנזי, הארווי קיטל, מארק איווניר ושירה האס ושואב השראה מסיפור עשו ויעקב במקרא.
כמות הצופים בבכורת "שעת נעילה" דרך האינטרנט היתה כפולה משל "טהרן" (21.10.20)
פרק הבכורה הכפול של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", משך כ-60 אלף צופים לצפות בו בזמן אמת באתר האינטרנט של 'כאן 11' (במקביל לשידור בערוץ), שזה כפול ממספר הצפיות שהיו באתר לפרק הבכורה של "טהרן" המדוברת והמצליחה.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
"בת השוטר" - פרומו: ליאנה עיון עדה לרצח ונכנסת לתוכנית להגנת עדים (17.10.20)
צפו בפרומו לסדרת המתח לנוער "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, שמבוססת בחופשיות על הספר "שם המשחק" מאת שהם. רועי פלורנטין ביים בסדרה את ליאנה עיון בתור צעירה חילונית פרועה שעדה לרצח ומסתתרת בבית משפחה חרדית.
סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" נמכרה לשידור ב-HBO Max (13.10.20)
הסדרה הישראלית "שעת נעילה" העוסקת במלחמת יום כיפור שביים ירון זילברמן וכתבו בין היתר רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל, נרכשה לשידור עולמי בשירות הסטרימינג HBO Max של רשת HBO. בין הכוכבים בה: ליאור אשכנזי, לי בירן, אביב אלוש וג'וי ריגר.
רגע לפני השידור, הסדרה "בת השוטר" נודדת מערוץ KidZ לערוץ טין ניק (04.10.20)
סדרת הדרמה-פשע הישראלית "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, נודדת מערוץ KIDZ הפונה לילדים צעירים אל ערוץ 'טין ניק' (Teen Nick) הפונה לנוער.
"שעת נעילה" - טריילר 2 ארוך: לא מאמינים שמלחמת יום הכיפורים פרצה עד הפיצוץ (22.09.20)
צפו בטריילר השני והארוך של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", אשר מספק הצצה מפורטת בהרבה מקודמו, על האירועים שמקבלים את תשומת הלב של הסדרה מתוך מלחמת יום הכיפורים. בין הכוכבים בסדרה ליאור אשכנזי, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ולי בירן.
"שעת נעילה" - טריילר: הפקת ענק עלילתית-ישראלית על מלחמת יום הכיפורים (03.09.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, לי בירן, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ועופר חיון, שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום הכיפורים, בינהם נפילת מוצב החרמון ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא.
תמונות ראשונות מסדרה הדרמה הישראלית "בת השוטר" (31.08.20)
הצציצו בתמונות הראשונות מתוך סדרת הדרמה היומית-הישראלית לנוער "בת השוטר" של דנה שץ בראון והסופר ליעד שהם (בהשראת ספרו "סוף המשחק") עם השחקנים נטע גרטי ומוריס כהן. עוד מופיעים בסדרה ליאור אשכנזי, עוז זהבי, עומר נודלמן, מור סרוסי וטלי שרון.
תמונה ראשונה מתוך "בוגד" בכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי וניב סולטן (04.08.20)
תמונה ראשונה מתוך סדרת המתח-מסתורין הישראלית "בוגד" של רון לשם ועמית כהן ובכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי, ניב סולטן ואורנה בנאי שמביים אסף פולונסקי. הסדרה עוסקת בחקירת היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי בעודו בטיסה בין תל אביב לבנגקוק.
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2020 הכריז על תאריך ועל התוכנית האמנותית בפסטיבל המקוון We Are One (26.05.20)
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים 2020 הכריז על התאריך החדש שבו יתקיים בעקבות משבר מחלת הקורונה, ועל הדרך גם חשף פרטים על התוכנית האמנותית שאצר עבור הפסטיבל המקוון והחינמי We Are One של יוטיוב.
הסדרות הישראליות "שעת נעילה", "נורמלי" ו"שטח הפקר" יתחרו בבכורה בפסטיבל סיריז-מאניה 2020 (19.02.20)
הסדרות הישראליות "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, "נורמלי" עם רועי ניק ו"שטח הפקר" (No Man's Land) עם ג'יימס פיורפוי יחשפו לראשונה ויתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2020. עוד יוקרנו גם "מתיר עגונות" ו"הנערים".
יש בארץ שחקנים שיכולים לשאת סרט לבדם! (15.10.12)
יש בארץ שחקנים שיכולים לשאת סרט לבדם. הבעיה היא לא בשחקנים, הבעיה היא בסרטים וביוצרים שלהם, שמרביתם לא עושים סרטים מסחריים אלא סרטים שקורצים לאירופה, לפסטיבלים, לאיכות-בכאילו.
"שם פרטי" - ביקורת (11.07.12)
ברגע שמתרגלים לעובדה שהסרט הוא למעשה הזמנה לקחת חלק בפטפוטי ארוחת הערב הביתית של קבוצת חברים ואין בו התרחשות של ממש, מובטחים הנאה רבה וחיוך שכמעט ולא עוזב את השפתיים. אופיר איל מבקרת.
"הסיפור של יוסי" - ביקורת (17.05.12)
תוך בדיקה של מחיר אובדן אהוב, "הסיפור של יוסי" ברובו מציע חווית צפייה עצורה שלא מצליחה להתעלות ולהיפתח, עם כי בסופה כן מצליחה לרגש. אופיר איל מבקרת.
"נשואים פלוס" הישראלית - תמונה ראשונה של המשפחה, הכלב והשכנים (17.04.12)
העיבוד הישראלי של הסדרה "נשואים פלוס" התחדש בתמונה רשמית ראשונה שמציגה את המשפחה בראשה של ליאור אשכנזי, הכלב (הלבן!) והשכנים שלומי קוריאט ותמר קינן.
הוכרזו הסרטים הישראלים שיתחרו בפסטיבל הסטודנטים תל אביב 2012 (14.03.12)
הוכרזו 38 סרטי הסטודנטים שיתמודדו בתחרות הישראלית של פסטיבל סרטי הסטודנטים 2012 בתל אביב. מבין הסרטים גם הופעות של שלמה בראבא, ליאור אשכנזי, אניה בוקשטיין ועוד.
הסרט הישראלי "הערת שוליים" מומעמד לפרס האינדיפנדנט ספיריט 2012 (03.12.11)
הסרט הישראלי "הערת שוליים" של יוסף סידר מועמד בקטגורית התסריט של פרסי האינדיפנדנט ספיריט לקולנוע עצמאי 2012.
הסרט הישראלי "כלבת" זכה בפסטיבל האימה בואנוס איירס 2011 (05.11.11)
הסרט הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו זכה בפרס הסרט הטוב ביותר של פסטיבל האימה בואנוס איירס 2011, וקטף גם ציון לשבח לבימוי ולמשחק.
הסרט הישראלי "כלבת" זכה בפסטיבל מייל-היי 2011 (10.10.11)
הסרט הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו זכה בפרס הסרט הטוב ביותר של פסטיבל האימה מייל-היי 2011 בדנבר, ארה"ב.
הוכרזו הזוכים בפרסי אופיר 2011: הערת שוליים הטוב ביותר (22.09.11)
"הערת שוליים" הוא הזוכה הגדול של פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע (פרסי אופיר) 2011, עם פרס הסרט הטוב ביותר שגם יצג את ישראל באוסקר האמריקאי. רשימת הזוכים המלאה.
"הערת שוליים" ו"השוטר" לפסטיבל ניו יורק 2011 (17.08.11)
הסרטים הישראלים "הערת שוליים" של יוסף סידר ו"השוטר" של נדב לפיד, יוקרנו בפסטיבל ניו יורק 2011, שיפתח עם הסרט "טבח" של רומן פולנסקי.
"הערת שוליים" ו"אודם" יצטרפו ל"אדון פידלמן" בפסטיבל טורונטו 2011 (16.08.11)
"הערת שוליים" של יוסף סידר, "אודם" של יהונתן סגל וגם "ימים אחרונים בירושלים" של תאופיק אבו ואיל, יצטרפו לסרט "בוקר טוב אדון פידלמן" של יוסי מדמוני בפסטיבל טורונטו 2011.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2011: "הערת שוליים" עם 13 מועמדויות (16.08.11)
"הערות שוליים" מוביל את רשימת המועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע - פרסי אופיר 2011. אחריו "אחותי היפה" ו"בוקר טוב אדון פידלמן".
"הערת שוליים" חוצה את רף 170 אלף הכרטיסים: תמונות מהחגיגה (18.07.11)
יוצרי ומשתתפי "הערת שוליים" חגגו באירוע מצומצם בביתו של משה ופנינה אדרי, את ההישג שזקף לעצמו הסרט: חצית קו 170 אלף הכרטיסים בתוך מחודש וחצי בלבד.
"הערת שוליים" פתח מול 20 אלף צופים (05.06.11)
"הערת שוליים" של יוסף סידר, זוכה פרס התסריט בפסטיבל קאן בכיכובם של שלמה בראבא וליאור אשכנזי, זכה לפתיחה גבוהה יחסית לנושא הסרט.
ביקורת: הערת שוליים (03.06.11)
הקצב האטי והצילום האמנותי שלא מוסיף דבר, אינם מסתירים את הריקנות שיונתן דורון מצא בסרט "הערת שוליים" של יוסף סידר, כולל קטעים חסרי פשר.
תמונות מהפרימיירה הישראלית של "הערת שוליים" (31.05.11)
כ-900 מוזמנים נהרו לצפות בסרט הישראלי שקטף את פרס התסריט בפסטיבל קאן 2011, ובינהם לימור לבנת, ארנון צדוק, שרון הראל, וכמובן כוכבי הסרט והבמאי.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
"עדות" של שלומי אלקבץ יפתח את פסטיבל דרום 2011; "הערת שוליים" של יוסף סידר ינעל (03.05.11)
מלבד זאת, תיערך השנה מסגרת אלטרנטיבית-עצמאית, וגם מסגרת תיעודית ישראלית, פוקוס על היצירה הקולנועית של נורית אביב, הקרנות סרטי עולם וסרטי הבוגרים של מכללת ספיר.
יצפאן פרש מתוכנית הבידור של ערוץ 10 יומיים אחרי ליאור אשכנזי (16.04.11)
יצפאן נקלע לחילוקי דעות אמנותיים עם הפקת התוכנית "נבחרת ישראל", שכבר צולמו לה שני פרקי פיילוט שהוגדרו מוצלחים.
שני פוסטרים חדשים לסרט הישראלי "הערת שוליים" (21.03.11)
שלמה בראבא, ליאור אשכנזי, עלמה זק, עליזה רוזן, יובל שרף ונבו קמחי מככבים בסרטו של יוסף סידר, שהתחדש בשני פוסטרים חדשים.
עוז זהבי יספר את "הסיפור של יוסי", סרט ההמשך של "יוסי וג'אגר" (02.03.11)
אוהד קנולר ישוב לתפקיד הראשי שיתאהב בתוספת החדשה - עוז זהבי - ויצטרפו גם ליאור אשכנזי ואורלי זילברשץ לסרטו של איתן פוקס.
תמונות מאחורי הקלעים של הסרט הישראלי "הערת שוליים" (23.02.11)
סרטו של יוסף סידר מספר את סיפורם של שני פרופסורים לחקר התלמוד, אב ובנו, המתחרים ביניהם על פרס ישראל. שלמה בראבא, ליאור אשכנזי, ועלמה זק מככבים.
נתי קלוגר מצטרפת לתוכנית הבידור עם ליאור אשכנזי ואלי יצפאן (12.02.11)
בראש תוכנית הבידור הנשמעת כמו "ארץ נהדרת" יעמוד המנחה אשכנזי, כשלצידו פאנל של המצחיקנים יצפאן, קלוגר, ודני גבע.
תמונה ראשונה מתוך "אדמה" של רני בלייר (04.02.11)
בסדרה מבית ענת אסולין מככבים ליאור אשכנזי, מוחמד בכרי, מנשה נוי, אוולין הגואל, יעל אבקסיס, נתי רביץ ועמוס לביא.
ביקורת #2: כלבת (01.12.10)
"כלבת" נראה מושקע מאד ומותח, על רקע בימוי ומשחק מקצועיים ומעולים. היה חסר לו תסריט מהודר יותר כדי להפוך לסרט מושלם.
ביקורת #1: כלבת (01.12.10)
"כלבת", סרט האימה הישראלי הראשון, אינו סרט אימה 'מצוין' ואפילו לא 'סתם טוב', אולם למרות זאת, אין מדובר בכשלון, אלא דווקא בהצלחה גדולה. מבולבלים?
קדימון HD לסרט האימה הישראלי "כלבת" (09.11.10)
קיבלנו קדימון באיכות HD של סרט האימה בכיכובם של הנרי דוד, עפר שכטר, רן דנקר, אניה בוקשטיין, ומנשה נוי.
בלעדי! תמונה חדשה של הנרי דוד מתוך "כלבת" (27.10.10)
תמונה חדשה ובלעדית לאידיבי מתוך סרט האימה הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו.
סופי: "כלבת" עולה לאקרנים ב-1 בדצמבר (25.10.10)
סרט האימה הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו עולה לאקרנים בארץ ביום רביעי ה-1 בדצמבר, נר ראשון של חנוכה.
פוסטר ראשון לסרט האימה הישראלי "כלבת" (07.10.10)
סוף סוף קצת חדשות על סרט האימה הישראלי "כלבת": פוסטר-טיזר ראשון המבשר על התקרבותו של הסרט למסך הגדול.
HBO מרכז-אירופה רכשה את "מתי נתנשק" הישראלית (18.05.10)
רשת HBO מרכז-אירופה רכשה זכויות להפקה ולשידור גרסה מקומית של סדרת הדרמה הרומנטית הישראלית, "מתי נתנשק".
ביקורת: אילי ובן (06.09.09)
צחי גראד כתמיד, הוא החוליה החזקה בגזרת המשחק בסרט, אך בולטות גם יכולותיו של יובל שבח בן ה-15.
ראשונים! קדימון רשמי ל"אילי ובן" הישראלי (08.07.09)
הסרט הישראלי "אילי ובן" בכיכובם של יובל שבח, ליאור אשכנזי וצחי גראד, התחדש בקדימון רשמי.
ראשונים! תמונה ראשונה מסרט האימה הישראלי "כלבת" (18.01.09)
צילומי סרט האימה הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו, הסתיימו לפני מעט יותר משבוע, והנה קיבלנו את התמונה הראשונה מהסרט.
לראשונה: רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקים של סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" (28.07.06)
רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקי פיילוט מעובדים לאנגלית של סדרת הדרמה הישראלית היומית "בטיפול" של חגי לוי ובכיכובו של אסי דיין. הגרסה של HBO תיקרא In Treatment, וזוהי הפעם הראשונה שסדרת דרמה ישראלית נמכרה לעיבוד הוליוודי.
אלון אבוטבול ביים פרק ב"שבתות וחגים" (25.07.04)
השחקן אלון אבוטבול ביים את הפרק 'זכרון יעקב' (פרק 9 בעונה 5) של סדרת הדרמה הישראלית "שבתות וחגים". את מרבית הפרקים בסדרה ביים יוצר הסדרה רני בלייר, אך אבוטבול ביקש ובלייר נעתר לפנות את הכיסא לטובת פרק אחד.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול