חדשות אודות
כריסטופר נולן

Christopher Nolan

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הזוכים בפרסי האוסקר 2024: "אופנהיימר", כצפוי, הזוכה הגדול (11.03.24)
"אופנהיימר" זכה ב-7 פרסים: הסרט הטוב ביותר, הבימוי לכריסטופר נולאן שזוהי הזכיה הראשונה שלו, השחקן הראשי לקיליאן מרפי, שחקן המשנה לרוברט דאוני ג'וניור ועוד. אמה סטון קטפה את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר.
תחזית הזוכים באוסקר 2024 (05.03.24)
יונתן דורון מהמר על הזוכים בפרסי האוסקר לשנת 2024 - באילו פרסים יזכה "אופנהיימר"? ומה עם הסרט של סקורסזה והסרט של יורגוס לנתימוס? ובאילו פרסים יזכה סרט השואה "אזור העניין" או שובר הקופות של השנה "ברבי"? בדקו ושמרו להשוואה.
"ברבינהיימר" משכו כמיליון צופים יחד בישראל, "ברבי" הופך לקומדיה מחו"ל המצליחה בהיסטוריה (04.09.23)
בתום סוף השבוע השביעי שלהם על המסך הגדול בישראל, הסרטים "ברבי" של גרטה גרוויג ו"אופנהיימר" של כריסטופר נולן, או בכינוים "ברבנהיימר", חוגגים יחד כמיליון צופים בישראל.
בתוך 10 ימים: "ימי הפיק" עקף את כל סרטי התעודה של yes השנה (23.08.23)
סרט התעודה הישראלי "ימי הפיק" של שי להב ורון עומר עקף בתוך 10 ימים בלבד במספר הצפיות את כל תכני הדוקו ב-yes VOD בשנת תשפ"ג. בכך, עקף סרטים מדוברים דוגמת "ענבל פרלמוטר: אם זה נגמר", "ליל כלולות", "טלגראס: המרד של עמוס" ועוד.
"ברבינהיימר" משכו כמעט 200 אלף צופים יחד בבכורה בישראל (23.07.23)
צמד הסרטים "ברבי" של גרטה גרוויג ו"אופנהיימר" של כריסטופר נולן משכו כמעט 200 אלף צופים ביחד בסוף השבוע הראשון שלהם בישראל: 130 אלף מהם ל"ברבי" לבדו.
"אופנהיימר" - ביקורת #2: מספיק בשביל ללמוד קצת, לא מספיק בשביל להעמיק (22.07.23)
"אופנהיימר" עשוי בצורה שמנסה לעורר איזו ארשת חשיבות וחוויה "גדולה מהחיים" שאפשר לראות את התפרים - כלומר, להפריד בין הסאונד לבין הוידאו האבסטרקטי והתסריט שמלא במשפטי מחץ שלרוב לא מרגישים טבעיים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
כריסטופר נולן עובר מאולפני וורנר אל יוניברסל; סרטו יעסוק ברוברט אופנהיימר ופצצת האטום (15.09.21)
אחרי 19 שנים ו-9 סרטים, יוצר "התחלה" ו"האביר האפל", כריסטופר נולן עוזב את אולפני האחים וורנר ועובר אל אולפני יוניברסל, שיפיקו את סרטו הבא אשר יעסוק בפיזיקאי רוברט אופנהיימר, ראש 'פרויקט מנהטן' ליצירת פצצת האטום ממלחמת העולם השניה.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
"טנט" לצפיה ביתית בדצמבר בארה"ב; נולן נלהב מההכנסות בקופות, מודאג מתגובת האולפנים (06.11.20)
אחרי סוג-של-כישלון בקופות בתי הקולנוע, סרט המד"ב "טנט" של כריסטופר נולן יגיע לאמצעי הצפיה הביתית בארה"ב בדצמבר. האם הקהל האמריקאי ישעט על הספריות ויצפה בסרט שהחמיץ בקולנוע, או שהסרט כלל לא ענין אותו? ומה כריסטופר נולן חושב על הנתונים מהקופות?
קופות: בכורה של 20.2 מיליון ל"טנט" של כריסטופר נולן בצל הקורונה בארה"ב (07.09.20)
המותחן "טנט" של כריסטופר נולן עלה סוף סוף לאקרנים בארה"ב, וגרף 20.2 מיליון דולרים ב-2,810 בתי קולנוע בכל צפון אמריקה - כולל גם ההכנסות שגרף בשבוע שעבר מקנדה לבדה. מחוץ לצפון אמריקה - בשאר העולם - גרף "טנט" 58.1 מיליון דולרים מ-46 ארצות.
הופסקו צילומי "הבאטמן" בעקבות בדיקת קורונה חיובית לרוברט פטינסון (04.09.20)
קופות: בכורה מוצלחת ל"טנט" בעולם; בכורה רכה ל"מוטנטים החדשים" בארה"ב (31.08.20)
מותחן המד"ב רב הציפיות "טנט" של כריסטופר נולן גרף 53 מיליון דולרים ב-41 ארצות שאינן כוללות את ארה"ב, בעוד סרט האימה "המוטנטים החדשים" וסרט הקומדיה "ביל וטד מול המוסיקה" כן עלו בארה"ב וזכו להצלחה רכה מאד.
"טנט" נדחה ללא תאריך חדש; האולפנים שוקלים הפצה לא שגרתית (21.07.20)
אולפני האחים וורנר שוב דחו את הסרט רב הציפיות "טנט" של כריסטופר נולן, ובינתים נמנעו ממסירת תאריך חדש. החלק המפתיע בהכרזה על הדחיה, הוא בהחלטה לחזור לקולנוע: יתכן שהסרט יעלה בבתי הקולנוע מחוץ לארה"ב לפניה.
עדכון: "טנט" ו"מולאן" נדחו; בפרסום המקורי גם "וונדר וומן 1984" לאוקטובר, "מטריקס 4" ל-2022 ועוד (26.06.20)
אולפני האחים וורנר דחו את הפצת "טנט" של כריסטופר נולן בשבועיים, וגל הדף נרחב התחיל: "וונדר וומן 1984" נדחה גם הוא, "ביל וטד מול המוסיקה" ו"גרינלנד" תפסו את התאריך שלו, ועוד. ובתקווה שישוב אוטוטו להצטלם "מטריקס 4" נדחה כמעט בשנה.
"טנט" - טריילר 2 מתורגם: כריסטופר נולן מציג רעיון מסתורי ומפותל (22.05.20)
העלילה המסתורית של "טנט" מאת כריסטופר נולן לא נחשפת במלואה בטריילר השני, ובקווים כלליים מספרת על ניסיון של ג'ון דיויד וושינגטון מ"שחור על לבן" להציל את העולם כשהוא סבוך בתוך פרשיית ריגול בין לאומית גדולה שחלקים ממנה קשורים לעתיד. רוברט פטינסון וקנת' בראנה מככבים גם כן.
מירי רגב הודיעה על תאריך פתיחת בתי הקולנוע אחרי הקורונה (12.05.20)
שרת התרבות מירי רגב הודיעה על התאריך בו יפתחו בהדרגה לקהל אולמות הצפיה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, לצד התיאטראות והיכלי התרבות. מהו התאריך, מי יהיו הסרטים שיעלו, והאם בכלל בתי הקולנוע יענו לאישור ויפתחו או שהתנאים אינם כלכליים עבורם?
מה מצפה לנו בקולנוע ב*עשור* הקרוב? (24.12.19)
יונתן דורון אסף שמות של סרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע ב-12 החודשים הקרובים סביב עבודתו על סיכום העשור הנוכחי, ואז הוא החליט לעזוב את רשימת הסרטים הרגילה, ולבחון מה מצפה לנו בעשור של 2020-2029? טור קורע מצחוק.
"טנט" - טריילר מתורגם: כריסטופר נולן מעקם את הזמן (20.12.19)
צפו בטריילר למותחן מעקם-הזמן "טנט" (Tenet) - הידוע יותר בכינויו 'הסרט של כריסטופר נולן לשנת 2020' - בכיכובם ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון, אליזבת' דביקי, אהרון טיילור-ג'ונסון, קנת' בראנה, מייקל קיין.
אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים למותחן הריגול "טנט" של נולן (01.06.19)
השחקנים אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים אל ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון ואליזבת' דביקי במותחן הריגול "טנט" (Tenet) של כריסטופר נולן.
הטבח בקולנוע בקולורדו: כל הפרטים (23.07.12)
על פי החשד, ג'יימס הולמס בן ה-24, נכנס לאולם קולנוע שהקרין את "עלייתו של האביר האפל", והחל לירות בתת-מקלע לעבר יושבי האולם. סיפור הטבח המלא שהוביל למותם של 12 אנשים, בינהם ילדה בת 6.
"סופרמן: איש הפלדה" - שני טיזר-טריילרים מציגים את הגיבור בחליפה מרחוק (22.07.12)
"סופרמן: איש הפלדה" התחדש בשני טיזר-טריילרים ראשונים שמדובבים בידי שני דמויות האב של סופרמן: קווין קוסטנר מחד מדבב בתור ג'ונתן קנט, וראסל קרואו מנגד מדבב בתור ג'ור-אל.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #3 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא סרט שעשוי טוב אבל אינו סרט טוב: הסאונד מדהים, כריסטיאן בייל מוצלח בתפקיד הראשי, וגם: המוסיקה המוצלחת של הנס זימר רועמת במהלך 160 דקות לפחות מתוך 167 דקות הסרט. יונתן דורון מבקר.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #2 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל", שלא כהרגלם של סרטי המשך, מקפיץ את הטרילוגיה כמה וכמה דרגות מעלה. זהו סרט מעולה וחובה לצפיה ב-IMAX. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
"סופרמן: איש הפלדה" - פוסטר רשמי לכבוד קומיק-קון (15.07.12)
הפוסטר לסרט "סופרמן: איש הפלדה" מגיע על רקע פסטיבל קומיק-קון שנערך בימים אלו, ובו גם הוקרנו קטעים מהסרט לקהל המעריצים שהופתע לגלות כי ההופעה הבאה של סופרמן על המסך הגדול עוד עשויה להיות טובה.
"עליית האביר האפל" - תמונות חדשות ו-13 דקות מאחורי הקלעים (08.07.12)
"עליית האביר האפל" שיחתום את טרילוגית כריסטופר נולן לדמות באטמן, התחדשה בתמונות חדשות עם טום הארדי כביין, אן האת'וואי כאשת החתול, ג'וזף גורדון-לויט כשוטר לצידו של מפקד המשטרה גורדון ועוד - כמו גם 13 דקות מאחורי הקלעים של הסרט.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #4 עם יותר אקשן וחורבן (20.06.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר רביעי - בדיוק כשחשבנו שהקודם הוא האחרון. ועכשיו יש גם יותר אקשן וחורבן.
המלחין האנס זימר מדלג מ"האביר האפל" ל"סופרמן: איש הפלדה" (19.06.12)
המלחין זוכה האוסקר האנס זימר סיים לא מזמן לעבוד על מוסיקת הפסקול של "עלייתו של האביר האפל", וממשיך עם כריסטופר נולן גם בסרט "סופרמן: איש הפלדה" עליו הוא מפקח.
"עלייתו של האביר האפל" - 7 פוסטרים חדשים (22.05.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בפוסטרים רשמיים, ביניהם הפוסטר שעשוי ללוות את הסרט בבתי הקולנוע ברחבי העולם. למה המעריצים מגחכים, אם כך?
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #3 לסרט ההמשך "האביר האפל 2" (01.05.12)
"עלייתו של האביר האפל" - "האביר האפל 2" אם תרצו - הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר שלישי רשמי ואחרון שיופץ לבתי הקולנוע בארה"ב.
"ג'יי. אדגר" - ביקורת (07.01.12)
סרטו של קלינט איסטווד בכיכובו של ליאונרדו די'קפריו, "ג'יי. אדגר", הוא דרמה מתארכת עד פיהוק, שהיה עדיף לה להיות מיני-סדרה בחלקים שתשודר ב-HBO.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #2 (20.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, טום הארדי, אן האת'וואי וגארי אולדמן, התחדש בקדימון שני.
פוסטר חדש ופרטי עלילה חדשים על "עלייתו של האביר האפל" (11.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" החותם את הטרילוגיה של כריסטופר נולן וכריסטיאן בייל עם "באטמן", התחדש בפוסטר-טיזר חדש, ועל הדרך, התחיל לצבור פרטים חדשים על העלילה
איילת זורר ל"סופרמן" של זאק סניידר (26.09.11)
השחקנית הישראלית איילת זורר תגלם את אימו הביולוגית של "סופרמן", לארה לור-ואן, בסרטו של זאק סניידר. בעלה בסרט הוא ראסל קרואו.
תמונה ראשונה של אן האת'וואי בתור "אשת החתול" (09.08.11)
הפרק השלישי בסדרת סרטי הבאטמן של כריסטופר נולן, התחדש בתמונה חדשה וראשונה של אן האת'וואי בתור סלינה קייל - היא אשת החתול (קאטוומן) בקומיקס.
תמונה ראשונה של הנרי קביל בתור "סופרמן" (07.08.11)
תמונה מושקעת יותר מצילומי העמידה המסורתית על רקע חלק שנהוגים לקידום סרטים וסדרות, בה הנרי קביל נחשף בטייטס והגילמה של "סופרמן".
"עלייתו של האביר האפל" - טיזר הצצה ראשונה (19.07.11)
"עלייתו של האביר האפל" בבימויו של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי, ג'וזף גורדון-לויט, הוא כרגיל אצל נולן, בלי הרבה פרטי עלילה.
פוסטר ראשון לסרט "עלייתו של האביר האפל" (13.07.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל", השלישי שמביים כריסטופר נולן בסדרת באטמן-האביר-האפל, התחדש בפוסטר-טיזר ראשון, ברוח סרטו הקודם "התחלה".
ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר רשמית ב"עלייתו של האביר האפל"; אך בתור מה? (22.04.11)
אולפני האחים וורנר אישרו כי השחקנים ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר הצטרפו לסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן, אך דבר התפקידים שנמסרו מוטל בספק.
ג'וזף גורדון-לויט יגלם את אלברטו פלקון ב"עלייתו של האביר האפל"? (22.03.11)
הדעות חלוקות בנוגע לתפקיד שיגלם השחקן בסרט השלישי של כריסטופר נולן בסדרת סרטי באטמן המחודשת.
דיאן ליין מצטרפת ל"סופרמן" (06.03.11)
ליין תגלם את מרתה קנט בסרט ההזנקה מחדש של "סופרמן" מאת זאק סניידר, ובפיקוחו של כריסטופר נולן.
קווין קוסטנר יגלם את ג'ונתן קנט ב"סופרמן" של זאק סניידר? (22.02.11)
קוסטנר מנהל מגעים לגלם ככל הנראה את אביו של איש הפלדה בסרט ההזנקה מחדש של "סופרמן" מאת זאק סניידר, ובפיקוחו של כריסטופר נולן.
קצרים: ז'ולייט בינוש עם קרוננברג; בלייק לייבלי תגלם את קארי בראדשו? ליידי גאגא רוצה את טומיי (19.02.11)
וגם הסדרה גלי הדיחה את אלביס פרסלי משיאו במצעד ה'בילבורד' האמריקאי, מריון קוטיאר ל"עלייתו של האביר האפל", ברק וקנין זוכה בפרס פרלוב ועוד.
לינדסי לוהן תצטרף ל"סופרמן"? (09.02.11)
מנגד לאפשרות להצטרף להפקה המחודשת של איש הפלדה, ניצבת ההעמדה לדין על האשמה בגין גניבה יקרה במיוחד מחנות בקליפורניה.
אליס איב, רוזמונד פייק ודיאן קרוגר מועמדות לתפקיד מרכזי ב"סופרמן" (08.02.11)
כבר החלו להתרוצץ שמועות באשר לזהות הדמות שהכוכבות הבלונדיניות מועמדות לגלם, אך בהפקה, כיאה לסרט שכריס נולן קשור בו, שומרים על הקלפים קרוב לגוף.
פרסי איגוד התסריטאים 2011: נולן על "ההתחלה" וסורקין על "הרשת החברתית" (06.02.11)
נולן ציין שלפני תשע שנים התסריט שלו לסרט "ממנטו" לא היה זכאי לפרס כי לא נכתב בתחום השיפוט של האיגוד, ובעקבות כך הוא היה 'הרוס'.
ג'וזף גורדון-לויט יתאחד שוב עם נולן ב"עלייתו של האביר האפל"? (03.02.11)
גורדון-לויט הוא השני המצטרף לפרויקט מ"התחלה" של כריסטופר נולן: לפני פחות משבועיים הוא משך את טום הארדי לגלם את ביין.
הנרי קביל הוא סופרמן (31.01.11)
כוכב "שושלת טיודור" יגלם את איש הפלדה בעיבוד של זאק סניידר וכריסטופר נולן, שכתב אחיו של כריס, ג'ונתן, עם דיויד ס. גויר.
אן האת'וואי וטום הארדי הצטרפו ל"עלייתו של האביר האפל" (20.01.11)
האת'וואי תגלם את סלינה קייל, הידועה אולי יותר בתור 'אשת החתול'; הארדי יגלם את 'ביין' וכריסטיאן בייל, חוזר כמובן לגלם את באטמן בשלישית.
השחקן פיט פוסטלת'וויט הלך לעולמו (05.01.11)
השחקן הבריטי פיט פוסטלת'וויט הלך לעולמו אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, והוא בן 64. שפילברג כינה אותו פעם "השחקן הטוב ביותר בעולם".
שמועות: "עלייתו של האביר האפל" יצטלם במאי, והארדי יגלם את ד"ר סטריינג'? (21.11.10)
מייקל קיין טען כי כריסטופר נולן אמר: 'תסריט בינואר, מצלמים במאי, מסיימים בנובמבר'.
"באטמן 3" זוכה לשם רשמי (29.10.10)
פרויקט "באטמן 3" קיבל את השם הרשמי שלו: "עלייתו של האביר האפל" (ש.ל.ר, The Dark Knight Rises).
טום הארדי מתאחד עם כריס נולן: הצטרף ל"באטמן 3" (16.10.10)
טום הארדי שהופיע בסרט "התחלה" של כריסטופר נולן, חוזר לשתף איתו פעולה גם בסרטו הבא: "באטמן 3".
זאק סניידר יביים את "סופרמן" (05.10.10)
במאי "300" ו"השומרים", זאק סניידר, יביים את הגלגול החדש של "סופרמן". כריסטופר נולן מ"האביר האפל" יפקח.
שוברי קופות 09.08.10: פרל וולברג מדיחים את "התחלה" עם די'קפריו (09.08.10)
קומדית הפעולה "הגברים האחרים" בכיכובם של וויל פרל ומארק וולברג, הדיחה את המותחן "התחלה" אחרי שלושה שבועות שלטון.
שוברי קופות 02.08.10: "התחלה" לא מוותר על הפסגה; "אידיוט מושלם" שני (02.08.10)
גם בשבוע השלישי שלו באקרנים, "התחלה" של כריסטופר נולן הצליח להחזיק בפסגת טבלת שוברי הקופות עם 27.5 מיליון דולרים.
שוברי קופות 26.07.10: "סולט" לא מצליח להדיח את "התחלה" (26.07.10)
"סולט" פתח עם 36.5 מיליון דולרים, בעוד "התחלה" נשאר בפסגת טבלת שוברי הקופות גם בשבוע השני שלו, עם תוספת של 43.5 מיליון דולרים.
ביקורת #2: התחלה (21.07.10)
"התחלה" הוא ללא ספק אחד הסרטים המורכבים והטובים ביותר שראו גיא ונטלי, ברמה גבוהה ומתוחכמת, עם עלילה מסובכת ומותחת.
ביקורת #1: התחלה (21.07.10)
יונתן דורון התרשם מאד מהעשיה של "התחלה" אך למרות הקטעים המהממים, בסופו של דבר אם לא אכפת לנו ממה שקורה, דבר לא יעזור.
שוברי קופות 19.07.10: "התחלה" תופס את הפסגה; "שוליית המכשף" נכשל (19.07.10)
"התחלה" של כריסטופר נולן, בהשתתפות שחקנים מצוינים וליאונרדו די'קפריו אחד, פתח עם 60.4 מיליון דולרים, על פי הערכות.
"שוליית המכשף" לא ממריא בקופות; "התחלה" מסתדר טוב (17.07.10)
"שוליית המכשף" פתח בארה"ב ביום רביעי עם פחות מ-3.9 מיליון דולרים, ועוד 3.2 מיליון ביום חמישי. "התחלה" דווקא מצליח.
תסריטאי "גרין לנטרן" כותבים את הפרק השני ואת "הפלאש" (13.06.10)
גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים הוצבו כדי לכתוב גם את "גרין לנטרן 2" שנה לפני שהראשון יוצא לאקרנים, כמו גם סרט לדמות "הפלאש".
"באטמן 3" נקבע ליולי 2012 (01.05.10)
על פי מכתבים פנימיים בתוך אולפני האחים וורנר, "באטמן 3" יצא לאקרנים ב-20 ביולי, 2012. כריסטופר נולן אמור לשוב לביים גם את הפרק הזה.
במאי "האביר האפל" כריסטופר נולן יפקח על הפקת "סופרמן" חדש (10.02.10)
אולפני האחים וורנר מאמינים כי בכוחו של כריסטופר נולן לעשות את מה שעשה ל'באטמן' ב"האביר האפל" - ל'סופרמן', עד כי שכרו אותו לפקח על פיתוח סדרת סרטים חדשה לגיבור העל.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ו', במאים (17.11.09)
חלקו השישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בבמאים, מוודי אלן וקלינט איסטווד, דרך כריסטופר נולן וכלה בגיירמו דל טורו.
דברים שאנשים אומרים: סניידר על "השומרים"; קיין על המשך ל"אביר האפל" ועוד (04.04.09)
זאק סניידר הודף את הטענות נגד "השומרים" והקופות; מייקל קיין חוזה את ההמשך ל"אביר האפל", מייקל ביי על תלת מימד בקולנוע ומישל רודריגז נותנת ספויילרים.
אלן פייג' וקיליאן מרפי לסרטו הבא של כריסטופר נולן (02.04.09)
גם השחקנית מריון קוטילארד עשויה להצטרף לפרויקט הבא של במאי "האביר האפל", בו מככב ליאונרדו די'קפריו.
"הוד מעלתו" ג'יימס פרנקו מתאחד שוב עם צוות "פיינאפל" (01.04.09)
הבמאי דיויד גורדון גרין והשחקן דני מק'ברייד יאמצו לחיקם ככל הנראה את השחקן המבוקש ג'יימס פרנקו שהיה איתם ב"פיינאפל אקספרס".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים